Vesti
06. 01. 2012.
Niška TV treba da postane Javni servis
Istraživanje agencije Lubris ekstra
Niš - Više od polovine građana Niša (53 odsto) „podržava napore“ Niške televizije (NTV), čiji je osnivač Skupština grada, da „postane javni servis, sa svim pravima koji taj status podrazumeva“, rezultat je istraživanja niške Agencije za istraživanje javnog mnjenja Lubris ekstra.
Prema rezultatima istraživanja, u koje je Danas imao uvid, daleko manje Nišlija (14 odsto) ne podržava ovakvu ideju, dok 33 odsto „nema komentar“. Istraživanje je rađeno od 10. do 25. decembra, za potrebe NTV, a u njemu je učestvovalo 820 punoletnih ispitanika sa teritorije grada Niša.
Na pitanje da li pratite program NTV, 29 odsto Nišlija odgovorilo je da ga „prati redovno“, 27 odsto da „prati povremeno“, dok 19 odsto „ne prati“, a 25 odsto „nema komentar“. Od programa koje NTV nudi najviše se gleda dnevni kontakt program (22 odsto), zatim sportske i političke emisije (18 i 16 odsto), dok informativni program prati 12 odsto gledalaca. Nešto manje gledaju se edukativni sadržaji ( 11 odsto) i ekonomske emisije (devet odsto), a najmanje filmski program (pet odsto).
NTV je jedna od pet televizija sa sedištem u Nišu koje imaju sopstvenu produkciju i informativni program, a raspolažu lokalnom ili regionalnom frekvencijom. Zaposleni na NTV već godinama unazad zalažu se da ta kuća postane regionalni javni servis, a za to su dobili javnu podršku ne samo političara iz različitih stranaka, već i građana Niša koji su masovno potpisivali peticiju sa ovakvim zahtevom.
Vlada Srbije krajem prošle godine usvojila je Medijsku strategiju u kojoj je, pored ostalog, predviđeno formiranje šest regionalnih javnih TV servisa. U Predlogu medijske strategije bilo je predviđeno osnivanje regionalnih javnih servisa u Nišu, Beogradu, Kragujevcu, Novom Pazaru, Zaječaru i Užicu, ali su pred samo usvajanje dokumenta „izbrisani“ gradovi u kojima bi oni servisi trebalo da postoje.
Antrfile: Nova programska šema i izgled
Nova programska šema NTV, ustanovljena pre nekoliko meseci, „dobra je“ po mišljenju 38 odsto gledalaca, dok 30 odsto smatra da je još uvek „nedovoljno dobra“, a 14 odsto da je „loša“. Novi „izgled“ NTV, odnosno scenografija, logo i sajt, dopada se velikom broju gledalaca (43 odsto), 25 odsto smatra da je to „još uvek nedovoljno“, a 12 odsto kaže da im se novodizajnirana NTV „ne dopada“.
Z. M.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.