Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Očuvati Tanjug kao nacionalni brend
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

18. 07. 2013.

Izvor: RTV, Tanjug

Očuvati Tanjug kao nacionalni brend

Pomoćnik ministra kulture i medija Dragan Kolarević izjavio je danas da transformacija Tanjuga treba da obezbedi jednak položaj svih agencija na tržištu, ali i da se očuva Tanjug kao nacionalni brend.

"Dakle radi se o transformaciji. Nije obavezna i privatizacija, a resenje koje je potrebno za Tanjug treba da je takvo da ne narušava odnose na tržištu, odnosno da Tanjug kao državna ili bivša državna agencija, ne bude favorizovana u odnosu na druge agencije", izjavio je Kolarević Tanjugu.

"Sada razmišljamo, prikupljamo ideje, analiziramo šta bi trebalo da bude, jer, ranije je bila ideja da Tanjug postane vladin biro, koji bi prikupljao određene podatke za vladu i delio informacije koje ima vlada i koje su bitne da se plasiraju u domaćim i stranim medijima, a drugi deo bi išao u neki vid privatizacije, ukoliko to nama sadašnji zakoni omogućuju", kazao je Kolarević.

On je najavio da će to pitanje doći na dnevni red kada se obavi posao sa tri ključna medijska zakona, koji bi u septembru trebalo da uđu u skupštinsku proceduru.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi