Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Weekend Media festival: Prijave stižu i iz evropskih zemalja
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

26. 08. 2013.

Izvor: www.telegraf.rs

Weekend Media festival: Prijave stižu i iz evropskih zemalja

Festivalski prostori stare Tvornice duvana ove godine će šesti put u Rovinju i prvi put u Evropskoj uniji ugostiti oko 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca na Weekend Media Festivalu, koji se ove godine održava od 19. do 22. septembra.

Prijave za ovogodišnji Weekend osim iz Hrvatske i svih zemalja regije stižu i iz niza evropskih zemalja. Najveći regionalni festival komunikacija donosi niz zanimljivih predavanja, intrigantnih panela, radionica i prezentacija, uz opušteno druženje i odličnu zabavu na brojnim koncertima i partijima kojima se završava letnja sezona u Rovinju.

Ugledni predavači uvek su bili jak adut Weekend Media Festivala. Ove će godine tako predavanja, među ostalim, održati direktor Beogradske filharmonije Ivan Tasovac,  Tom Buday, direktor marketinga i odseka za komunikaciju s potrošačima Nestlea, potom nemački profesor poslovne strategije Nikolas Kfuri, kao i direktor sektora izvoza u Google Israelu Nir Korczak, koji će govoriti o odnosu lokalnog i globalnog u digitalnom svetu.

Za uspešan iskorak u kulturi nije dovoljna potpora države, nego i šire javnosti, ali i privatnog sektora. To najbolje zna Ivan Tasovac, direktor Beogradske filharmonije, koji će na Weekendu održati predavanje o tome kako se sa voljom i smislom za komunikaciju kulturne institucije obično namenjene uskom krugu ljudi mogu približiti i širokoj publici. Tasovac je u projektu velikog povratka Beogradske filharmonije u centar kulturnog života Srbije angažovao i romski orkestar Black panters, koji je svirajući na jednom beogradskom splavu nosio majice s natpisom “Black panters vole Beogradsku filharmoniju!” Tasovac stoji i iza regionalne saradnje Beogradske, Zagrebačke i Ljubljanske filharmonije, što je jedan od retkih uspešnih primera regionalne saradnje u institucionalnoj kulturi.

I totalni autsajderi mogu imati uspešnu kompaniju

Dvadesetogodišnjaci, propali studenti i totalni autsajderi mogu postati uspešni poslovni ljudi, čak i ako nemaju kontakata, veza, referenci i velikih klijenata. Kako? Recept daje Viktor Marohnić, jedan od predavača na 6. Weekend Media Festivalu. Marohnić je suosnivač i direktor ShoutEm Five minutes studija iz SAD-a, a u Rovinju će govoriti o tome kako pokrenuti posao i stvoriti veliku respektabilnu kompaniju. Pritom tvrdi da se više veseli kada može potrošiti istu količinu vremena i novca za klijenta poput male pekare Vjesnik, nego za neku od deset najvećih hrvatskih ili 500 najvećih američkih kompanija, jer “i Microsoft, Google i Facebook su počeli tako što su rešili problem malih ljudi koji nemaju novca za skupa rešenja”.  Stoga njegovo predavanje u Rovinju nosi intrigantan naslov “Zašto je baš Pekara Vjesnik vaš klijent iz snova?”. Napraviti proizvod koji nije skup i prodaje se u velikim količinama nije lako, ali upravo to je pristup zbog kojeg svi žele imati svoje prste u softverskoj industriji. Napraviti softver jednom, a onda ga prodati dva, tri, deset ili sto miliona puta uz nikakav dodatni trošak – to je bolji osećaj čak i od posedovanja kokoši koja nosi zlatna jaja, ističe Marohnić.

SoMoBorac nagrade i BalCannes

Novitet ovogodišnjeg festivala čine SoMoBorac nagrade za društvene mreže i mobilne aplikacije. U organizaciji Jasno&Glasno, Plana B i Gingerneta nagradiće se najbolja Fejsbuk fan stranica, službeni Tviter profil, najbolji internet video te odabrati community menadžer godine. U kategoriji mobilnih aplikacija biće  dodeljene nagrade za najbolju aplikaciju, tablet magazin, mobilnu web stranicu i reklamnu kampanju za mobilne uređaje. Radovi koje ocenjuje međunarodni žiri mogu se prijaviti do 10. septembra na http://somo.weekendmediafestival.com.

U sklopu festivala održava se i već poznat BalCannes, regionalna revija najboljih reklamnih agencija koja je prošle godine prvi put organizovana u suradnji s HURA. Iako nije takmičarskog karaktera, po mišljenju mnogih, marketinški događaj godine prošle godine je privukao više od 100 radova i 50 agencija iz šest zemalja regije. Svi radovi će biti prikazani u sklopu BalCannes screening programa te na BalCannes Yellow Pages stranicama, a 25 najzanimljivijih projekata u glavnoj dvorani na Weekend Media Festivalu.

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi