Vesti
24. 06. 2013.
Mere državne štednje i sudbina medija
U emisiji „U središtu pažnje“ Radio Beograda 1 u sredu 19. 06. 2013. godine, povodom krize državnog medija ERT u Grčkoj, otvorena su pitanja aktuelna i u drugim zemljama - kako urediti medijski prostor u uslovima štednje i besparice?
Kakav je status i kakva će biti sudbina javnih servisa? Da li će mere štednje i u drugim zemljama pogoditi deo medijskog prostora koji pripada javnom informisanju?
Prof. Miroljub Radojković nije imao vremena da potpuno odgovori na sva postavljena pitanja. Da je imao vremena, uveren sam da bi profesor objasnio zašto je dosadašnja liberalna ili ekonomija ponude bila zasnovana naročito na oglasnim porukama koje su proizvodile i prenosile uz naknadu medijske organizacije, javne i komercijalne, stare i nove.
Štaviše, da je imao više vremena, verujem da bi profesor objasnio i zašto će u novoj ekonomskoj politici, zasnovanoj na ekonomskoj ili državnoj intervenciji, medijske organizacije imati sve manje komercijalnog posla i prihoda od reklama. Jer, prema ekonomskoj teoriji Džona Majnarda Kejnza i njegovih sledbenika, puna zaposlenost i stabilna privreda mogu se osigurati samo postojanom državnom intervencionom i poreskom politikom, kontrolom cena, i tako dalje.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.