Vesti
06. 11. 2014.
Rejtinzi u Srbiji
Prvi put biće emitovana emisija u kojoj će se otvoreno razgovarati o velikim prevarama, nameštanjima tiraža novina, rejtinga gledanosti televizija, nekažnjenom nepravilnom raspoređivanju budžeta marketinških agencija.
Ko najviše sumnja u nameštanje tiraža novina i rejtinga gledanosti televizija? Postoji li princip nameštanja rejtinga zbog kojeg je već „palo“ nekoliko funkcionera AGB Nielsena u svetu? Zašto kod nas nema konkurentnih agencija za merenje gledanosti televizija? Na koji način su povezane marketinške i agencije za istraživanje tržišta?
Konačno, direktno, pred kamerama u studiju Hepi televizije o temi o kojoj mnogi šapuću, ali niko glasno ne govori večeras pričaće: Srđan Bogosavljević, iz Ipsos Stratedžik marketinga, Dragan Karadžić, medijski konsultant i bivši glavni urednik nekoliko televizija u Srbiji i regionu, Antonije Kovačević, iz „Naših novina“, i Vladimir Pejić, iz Faktor plusa. Emisiju uređuje i vodi Milomoir Marić. (Hepi, 20.40)
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.