Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Rejtinzi u Srbiji
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

06. 11. 2014.

Izvor: Danas

Rejtinzi u Srbiji

Prvi put biće emitovana emisija u kojoj će se otvoreno razgovarati o velikim prevarama, nameštanjima tiraža novina, rejtinga gledanosti televizija, nekažnjenom nepravilnom raspoređivanju budžeta marketinških agencija.

Ko najviše sumnja u nameštanje tiraža novina i rejtinga gledanosti televizija? Postoji li princip nameštanja rejtinga zbog kojeg je već „palo“ nekoliko funkcionera AGB Nielsena u svetu? Zašto kod nas nema konkurentnih agencija za merenje gledanosti televizija? Na koji način su povezane marketinške i agencije za istraživanje tržišta?

Konačno, direktno, pred kamerama u studiju Hepi televizije o temi o kojoj mnogi šapuću, ali niko glasno ne govori večeras pričaće: Srđan Bogosavljević, iz Ipsos Stratedžik marketinga, Dragan Karadžić, medijski konsultant i bivši glavni urednik nekoliko televizija u Srbiji i regionu, Antonije Kovačević, iz „Naših novina“, i Vladimir Pejić, iz Faktor plusa. Emisiju uređuje i vodi Milomoir Marić. (Hepi, 20.40)

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi