Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Tabloidi vode kampanje za direktora RTS-a
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

05. 08. 2014.

Autor: J. P. Izvor: Politika

Tabloidi vode kampanje za direktora RTS-a

Iako je izvesno da novi direktor RTSa neće biti izabran još godinu dana, pojedini tabloidi počeli su da vode kampanje za i protiv pojedinih „kandidata”. U Blicu su favoriti Dejan Jocić i Goran Karadžić, direktor TV Nova i predsednik Saveta Republičke radiodifuzne agencije, dok Informer vodi kampanju protiv Verana Matića, direktora Fonda B92.

Oni tvrde da nikakvu ponudu nisu dobili, a „čaršijske priče” neće da komentarišu. Najduže se priča o Goranu Karadžiću, kom teče drugi mandat u Savetu RRA. Bio je direktor televizije Apolo, radio je u Glasu omladine, Stavu, Dnevniku, Vojvođanskom magazinu. Iskustvo na rukovodećim pozicijama, obrazovanje, stručnost i uspešan humanitarni rad, aduti su po mnogima najuglednijeg kandidata Verana Matića.

U široj javnosti njegovo ime i medijska kuća na čijem je čelu, ipak, identifikuju se sa prozapadnim uticajem. Dejan Jocić karijeru je započeo 1992. godine na nemačkom kanalu ZDF.

U Srbiju je došao pre sedam godina nakon što je, pod nejasnim okolnostima, dobio otkaz u nemačkoj firmi „Sirijus”, koja se bavila otkupljivanjem prava za sportske događaje. Kada nije uspeo da dobije nacionalnu frekvenciju za TV Nova, neki nemački listovi kritikovali su medijske slobode u Srbiji, a „Handelsblat” je kao primer naveo Jocićev problem. Sličnom pritisku bila je izložena i vlada Vojislava Koštunice kada nemački RTL nije dobio nacionalnu frekvenciju.

 

Komentari (1)

ostavi komentar
sre

06.08.

2014.

anonymous Новинар М.Ј.Ч. [neregistrovani] u 22:43

Национални директор за националну ТВ

Не само РТС, као јавни сервис од националног значаја, него и друге ТВ станице, које су у ово тешко време по српску државу, народ и грашђане Србије, преузеле тешку улогу у новинарској мисији за очување идентитета и културне баштине вековно тлаченог народа, имају патриотску обавезу да медијски брину о том народу и о тој држави. Не могу то чинити они који су зарад својих интереса, после плаћеног школовања у Србији, отишли у земље осведочених српских непријатеља у прошлости, да би после тамошњег личног пропадања се вратили овде и продавали медијску маглу о свом великом светском успеху у тамошњим медијима, а тамо су били тотални анонимуси. Неко сада овде жели да такве особе представи као спасиоце јавног сервиса Србије у медијском простору националних држава Европе. Какви су то фаворити Дејан Јоцић и Горан Караџић?! Какве полуге они могу имати у напретку савременог српског новинарства, осим да са бриселском и европском идејом о срозавању националне српске свести на ниво анационалног постојања, ушетају у јавни сервис Србије као његови рушитељи и новинарски анархисти. Не само новинарству, него Србији уопште, нису потребни такви светски пробисвети, ни да стану поред јасала са сламом, а недај Боже, уз корито са житом.

Odgovori

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi