Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Ograničeno reklamiranje slatkiša na TV
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

16. 07. 2014.

Izvor: Beta

Ograničeno reklamiranje slatkiša na TV

Meksičke vlasti su zbog sve većeg broja gojazne dece ograničile vreme za reklamiranje slatkih napitaka i hrane na televiziji.

 

Ministarstvo zdravlja je danas saopštilo da je reklamiranje tih proizvoda na televijziji zabranjeno od 14.30 do 19.30 radnim danima i od 7.00 do 19.30 vikendom, kao i u bioskopima, pred projekcije filmova namenjenih svim uzrastima.

Ta odluka koja je odmah stupila na snagu, trebalo bi da za 40 odsto smanji broj reklama visokokaloričnih proizvoda.

Kako se navodi u saopštenju, tokom TV-emisija namenjenih deci mogu se reklamirati samo proizvodi koji ispunjavaju nutricionističke kriterijume.

Gojaznost je jedan od velikih zdravstvenih problema u Meksiku, gde je, po zvaniccnim podacima, težina 70 odsto odraslih i 30 odsto dece prekomerna.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi