Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Oglašavanje na mobilnim aplikacijama prevazilazi print
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

03. 07. 2014.

Izvor: Marketer, ABC Srbija

Oglašavanje na mobilnim aplikacijama prevazilazi print

Vrednost oglašavanja na mobilnim apilikacijama u Britaniji u 2010. godini iznosilo je oko 104 miliona evra, a do 2016. se očekuje da dostigne iznos od 3.26 milijardi.

 

Oglašavanje na mobilnim aplikacijama poraslo je u 2014. za 96%, ili 2.56 milijardi evra i očekuje se da preuzme primat u odnosu na dnevne novine i magazine do kraja 2016.

Projekcija je da će ukupno tržište oglašavanja na digitalnim medijima u Britaniji do kraja 2014. godine iznositi 7.25 milijardi funti (9.07 milijardi evra), u 2015. - 9.97 milijardi, a u 2016. - 10.81 milijardi evra.

Očekivanja su i da će dnevne novine i magazini u periodu od 2014. do 2016. izgubiti oko 345 miliona evra prihoda od oglašavanja u Velikoj Britaniji.

  

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi