Vesti
24. 04. 2014.
Uticaj tradicionalnih medija i dalje na visokom nivou
Rezultati nedavno sprovedenog istraživanja pokazali su da većina Amerikanaca svakodnevne vesti čita preko digitalnih platformi, a to su u 82 odsto slučajeva desktop ili laptop računari, dok 54 odsto njih za informisanje koriste mobilne uređaje.
Međutim, uticaj dnevnih novina u Americi ne može se zanemariti. Pretplata čini 70 odsto prihoda medija, u ukupnom iznosu od $10,4 milijade u toku 2013. godine.
Inkhouse i GMI, sproveli su nedavno slično istraživanje, koje je pokazalo da 73 odsto građana vesti „konzumira“ putem televizije, 52 odsto preko sajtova, 36 odsto putem novina i druge štampe, dok se 25 odsto njih informiše putem radija, a 23 odsto putem društvenih mreža.
Kada je u pitanju deljenje informacija, 34 odsto Amerikanaca vesti deli putem mejla, a u 29 odsto slučajeva to su društvene mreže. Kada je u pitanju poverenje, tradicionalni mediji i dalje vode u odnosu na onlajn.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.