Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  50 najmoćnijih u medijima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

13. 01. 2014.

Izvor: Blic

50 najmoćnijih u medijima

1. DRAGAN ŠOLAK (5) Osnivač kompanije “SBB - Srpske kablovske mreže”, najvećeg operatora digitalne kablovske televizije i širokopojasnog interneta u Srbiji, kao i satelitske televizije u regionu.

Šolak je kompaniju počeo da gradi 2000. godine i za samo nekoliko godina od grinfild investicije SBB je postao najveći kablovski operator u zemlji. Stvara „United group“ koja u sebi sadrži 27 kompanija, posluje na tržištu sa 20 miliona stanovnika i ima skoro dva miliona korisnika kablovske televizije, interneta, fiksne i mobilne telefonije. Krajem prošle godine, tako osnaženu moćnu “United group” Šolak uspeva proda investicionom fondu KKR, koji sa skoro 90 milijardi dolara investicionog kapitala i kojem je ovo prva investicija jugoistočnoj Evropi. Poslovna je tajna cenu je KKR kupio SBB, odnosno „United group“, ali se nezvanično govorilo o transakciji milijardu evra.

2. TEODOR KIRIJAKU (-) Vlasnik i generalni direktor grčke medijske korporacije „Antena grupa“, u čijem vlasništvu i TV „Prva“. Za njega se put čulo na globalnoj biznis sceni godine kada je kompaniji doneo jednu od najvećih zarada ikada zabeleženih u medijskim transakcijama, prodavši „Anteninu“ televiziju u Bugarskoj 620 miliona evra. To je ujedno označilo početak novih ulaganja region i uspehe na polju televizijskog biznisa. Za samo godinu dana od preuzimanja Televizije “Foks” u Srbiji i promene imena kanala, TV „Prva“ je postala u gledanosti, a sličan uspeh su doživele kasnije investicije “Antene” sa “Prvom Montenegro” i “Planet TV” u Sloveniji.

3. IVAN TASOVAC (-) U fotelju ministra kulture Ivan Tasovac seo je nepuna tri meseca pre kraja prošle godine. Tamo ga je sačekala gomila nerešenih problema u kulturi i veoma malo novca. Dokazano uspešan menadžer, koji je preporodio Beogradsku filharmoniju, Tasovac se u Ministarstvu kulture suočava i sa novim izazovima, a to je, pre svega, rad na setu medijskih zakona. Da ga nije strah da povlači smele, mada nepopularne poteze, pokazao je najavom da neće biti dodeljene nacionalne penzije jer su se pretvorila u “ruglo i ismevanje”.

4. JELENA DRAKULIĆ PETROVIĆ (-) Generalna direktorka najveće i najuspešnije medijske kuće u Srbiji “Ringier Axel Springer” sa 700 zaposlenih u čijem vlasništvu su tri dnevna lista, četiri nedeljnika i 12 veb-portala sa više od 3,5 miliona čitalaca: 1,57 miliona čitalaca dnevnih izdanja, nepun milion čitalaca magazina nedeljno i 1,8 miliona jedinstvenih posetilaca na internet izdanjima. Iako je tokom prošle godine bio meta raznih napada, “Blic” je i dalje najuticajniji i najčitaniji srpski dnevnik, “Alo” su najprodavanije dnevne novine u Srbiji, “24 sata” su novine za mlade, dok na tržištu nedeljnih izdanja prednjače NIN, “Blic žena”, “Puls” i “Auto Bild”. U okviru “Blic fondacije” pokrenuta je uspešna akcija “Srce za decu” tokom koje je više od četrdeset porodica dobilo pomoć.

5. ŽELjKO MITROVIĆ (1) Osnivač, vlasnik i generalni direktor RTV „Pink“, jedne od najgledajnijih komercijalnih televizija u Srbiji i regionu. Njegov uspon ka vrhu krenuo je 1993. godine, osnivanjem ružičaste televizije, kada mu je bilo samo 26 godina. Mada se danas od tog ograđuje, vetar u leđa dobio je učlanjenjem u uticajnu Jugoslovensku levicu 1996. godine, čiji je bio savezni poslanik i blizak saradnik žene tadašnjeg šefa države. Finansijski uspeh i uspon nastavio je i posle smene vlasti 5. oktobra 2000. Nekadašnji basista grupe „Oktobar 1984“ imao bi problem da nabroji čega je sve vlasnik: od “Pink internešenel kompani”, preko muzičke izdavačke kuće “Siti rekords”, fabrike za štampanje CD i DVD izdanja, filmskog studija u Šimanovcima, akcija u pojednim preduzećima, Radio „Pinka“ do avio-kompanije.

6. ALEKSANDAR RODIĆ (49) Prvi čovek kompanije “Kurir info” i direktor dnevnog lista “Kurir”, jednog od najuticajnijih tabloida u zemlji. Krajem prošle godine Aleksandar Rodić je povukao snažan poslovni potez koji je njegovoj kompaniji znatno ojačao mesto na medijskom tržištu Srbije. Kompanija “Kurir info” kupila je “Adria Media Serbia”, vlasnika licencnih izdanja i vodećeg izdavača svetskih magazina. Na taj način “Kurir info” vlasnik 12 novih časopisa, među „Nacionalna geografija“, Kosmopoliten“, „Elle“, „Mens health“. “Kurir info” poseduje ukupno 18 štampanih i 14 izdanja.

7. ROBERT ČOBAN (10) Predsednik kompanije “Kolor pres grupe” je vodeći izdavač magazina u regionu. Novosadska kompanija štampa 78 različitih magazina ne samo u Srbiji već u bivšim jugoslovenskim republikama. Posluju u ukupno sedam država i zapošljavaju više od 300 radnika. “Kolor grupa” poseduje i deset portala sa posetom od 8,9 miliona čitalaca. Na početku Robert Čoban je poneo epitet balkanskog kralja tabloida” i smatra se koji je stvorio tabloidnu scenu u Srbiji.

8. NIKOLA MIRKOV (-) Iznenadna smrt Aleksandra Tijanića smestila je Nikolu Mirkova, direktora Televizije Beograd, u fotelju v.d. generalnog direktora RTS-a, koja je, po mišljenju mnogih, jedna od najužarenijih u Srbiji. Na čelo javnog servisa došao je u trenutku kada je najavljeno ukidanje pretplate, a još nije usvojen novi zakon o javnim medijskim servisima koji bi RTS-u obezbedio stabilno budžetsko finansiranje. S druge strane, RTS je danas televizija čiji su dnevnik, jutarnji informativni program, serije, zabavne emisije najgledaniji programi u zemlji.

9. RATKO DMITROVIĆ (-) Generalni direktor i glavni i odgovorni urednik “Večernjih novosti”, jednog od najstarijih i najtiražnijih srpskih dnevnika. “Novosti” važe za umereno nacionalne i narodske novine i jedan su od retkih listova koji nije podlegao tabloidizaciji, a Dmitrović se javno obavezao da to za svoga mandata neće dopustiti. On je na ovoj funkciji zamenio dugogodišnjeg glavnog urednika „Novosti“ Manojla - Manja Vukotića posle njegove ostavke aprila prošle godine.

10. JADRANKA DRINIĆ (-) Direktorka “Multikom grupe”, vodeće regionalne kompanije u oblasti multimedijalne komunikacije koja se može pohvaliti da je u prošloj godini uspela da ostvari duplo veću dobit od one u 2011. Nalazi se na čelu “Multikom grupe” od 2008. godine, dok je od 2004. vodila “Dajrekt mediju”, najveći firmu u okviru ove grupacije. S pravom je smatraju jednom od najuspešnijih menadžerki na medijskom prostoru našeg regiona. Krajem septembra uspešno je dovela do kraja pregovore sa medijskog grupom biznismena Krasimira Gergova koji je postao većinski vlasnik “Dajrekt medije”.

11. GORAN VESELINOVIĆ (-) Osnivač i suvlasnik Agencije za odnose sa javnošću i medija konsalting „Right“. Jedan je od osnivača SNS-a, član Glavnog i Izvršnog odbora stranke. Učestvovao je u kreiranju imidža stranke i političkih kampanja. Važi za povučenog, skromnog porodičnog čoveka koji ne voli da se eksponira u javnosti. Dugogodišnji je prijatelj Aleksandra Vučića.

12. VESELIN SIMONOVIĆ (7) Jedan od poslednjih velikih glavnih urednika beogradske štampe sa svojevrsnim rekordom: već šesnaestu godinu uzastopno je na čelu “Blica”, koji je godinama najčitaniji i najuticajniji dnevnik u Srbiji, a više od tri godine vodi prvu integrisanu redakciju u regionu, koja uz “Blic” obuhvata dnevne novine “24 sata” i internet portal Blic.rs. Uspeo je, uprkos raznim napadima i krizi koja potresa medije, da održi i unapredi redakciju.

13. SLAVICA ŠIMIĆ (13) Direktorka i suvlasnica agencije “Medija haus”. Firma je godinama među prve tri vodeće medijske agencije u zemlji. “Medija haus” bavi se zakupom medijskog prostora, ustupanjem prava za najgledanije sportske i zabavne programe iz domaće produkcije i inostrane kvalitetne produkcije, istraživanjem tržišta, analizom ponašanja potrošača i konsaltingom, obukom, izradom komunikacijskih strategija za što efikasnije prisustvo klijenata na medijskoj sceni Srbije i u regionu. Uz podršku regionalne i partnerske mreže „Aegis Media“ uspešno se iz godine u godinu razvija nudeći klijentima inovativna rešenja.

14. MANjA GRČIĆ (24) Direktorka korporativnih i regulatornih poslova grčke medijske imperije „Antena grupe“ za Srbiju i jedna od najuticajnijh žena u medijskoj industriji regiona. Profesionalno iskustvo je sticala u stranim i domaćim medijskim korporacijama i to kao novinar Bi- Bi-Si-ja, savetnik za odnose s javnošću u američkoj agenciji USAID, zatim na pozicijama zamenika direktora „Foks televizije“, direktora firme „Media System“ Televizije „Pink“, direktora nacionalne televizije TV3 Slovenija u vlasništvu švedske kompanije MTG . Pre dolaska u „Antena grupu“, bila je generalni direktor Televizije B92.

15. SRĐAN ŠAPER (9) Osnivač i prvi čovek “I&F McCann Gropua”, vodeće kompanije za pružanje usluga u oblasti tržišnih komunikacija u regionu u okviru koje posluje više specijalizovanih agencija u osam zemalja, od Slovenije do Bugarske. Kao član kultnog benda „Idoli“ bio je jedan od začetnika novog talasa u muzici 80-ih godina prošlog veka. Radio je i kao reditelj, scenarista, a danas predaje na Fakultetu dramskim umetnosti i jedan je od vodećih stručnjaka u oblasti tržišnih komunikacija u regionu.

16. IVAN STANKOVIĆ (11) Jedan od začetnika savremenog advertajzinga na Balkanu. Vlasnik je marketinške agencije “Komunis” i media buying agencije „Media C“ i autor nagrađivanih reklama. Posle 35 godina rada. Napisao je knjigu “Kakodakologija”, koja spada u udžbenike popularnog marketinga i na putu je da postane jedan od kultnih bestselera poslovne literature. Sprema se drugo dopunjeno izdanje, a prevedena je i na engleski jezik. Smatra se za jednog od najboljih marketinških stručnjaka na ovim prostorima.

17. BRANKICA STANKOVIĆ (17) Novinarka Televizije B92 i autorka emisije „Insajder“ u kojoj se već deset godina bavi istraživanjem vrućih tema i pokreće pitanja od najvećeg značaja za društvo. Platila je visoku cenu svog angažmana, živi sa policijskim obezbeđenjem. U knjizi “Insajder, moja priča”, objavljenoj u oktobru prošle godine, otkrila je šokantne detalje o tome kako su pokušavali da je ubiju.

18. LjILjANA SMAJLOVIĆ (30) Glavna i odgovorna urednica “Politike “, najstarijeg dnevnog lista na Balkanu. Na čelo “Politike“ vratila se 1. jula prošle godine. Isti posao obavljala je od oktobra 2005. do oktobra 2008. godine, kada je razrešena dužnosti. Od 2009. godine predsednica je Udruženja novinara Srbije. Ugledni je pisac kolumni, a radila je za nedeljnike “Vreme”, “Evropljanin”, NIN, kao i za banjalučke “Nezavisne novine”.

19. OLjA BEĆKOVIĆ (15) Autorka “Utiska nedelje”, jedne od najdugovečnijih, najgledanijih i najuticajnijih političkih televizijskih emisija kod nas. Već 20 godina ne posustaje energija autorke koja je u studiju ugostila sve važne političke ličnosti u zemlji, tražeći od njih konkretne odgovore na teška i često nezgodna pitanja. Pojavljivanje u “Utisku nedelje” govori o značaju gosta u javnom životu Srbije, te je za mnoge čast, a za neke i želja da se nađu u emisiji.

20. MIRA GLIŠIĆ SIMIĆ (14) Generalna direktorka “Politike novina i magazina”. Uprkos ekonomskoj krizi, ova izdavačka kuća je konsolidovala poslovanje, a „Politika“ uspeva da zadrži ugled objektivnih i ozbiljnih dnevnih novina. Ove godine obeležava veliki jubilej - 110. godina od dana izlaženja prvog broj matičnog lista “Politika”, što je čini najstarijom izdavačkom kućom na Balkanu.

21. DRAGAN NENADOVIĆ (-) Generalni direktor Prve srpske televizije. Ima više od 15 godina profesionalnog medijskog iskustva na televizijama poput BK TV, „Foks TV“ i TV „Prva“. Pre nego što je postao direktor Prve srpske televizije, radio je kao programski direktor i glavni urednik „Prve“, gde je imao značajnu ulogu u kreiranju profila televizije i atraktivne programske šeme, što je rezultiralo rekordnim rastom gledanosti. Nenadovićeva programska ekspertiza je pomogla i da se „Prva Montenegro“ dobro pozicionira u Crnoj Gori.

22. SAŠA MIRKOVIĆ (-) Mesto predsednika ANEM-a Saša Mirković je oktobra 2013. zamenio funkcijom pomoćnika ministra kulture i informisanja zaduženog za medije. U amanet mu je od prethodnika Dragana Kolarevića ostao rad na setu medijskih zakona. Mirković je jedan od osnivača beogradske radio-stanice B92, kojoj je radio kao muzički urednik, direktor programa i generalni menadžer RTV B92. Bio je predsednik i član Upravnog odbora B92 od 2003. do 2007. godine.

23. GORAN KARADžIĆ (-) Zamenik predsednika Saveta Republičke radiodifuzne agencije (RRA). Savet se u 2013. istakao nekim hrabrim odlukama. Prva je da javno, pod pretnjom privremenog oduzimanja dozvole za emitovanje programa, upozori Televiziju “Pink” da prestane sa klevetničkim napadima na “Blic” i njegovog glavnog urednika, a druga je da, uprkos raznim pritiscima, ne dodeli frekvenciju ugašene TV “Avala” nijednom od dva prijavljena kandidata.

24. DEJAN VUKELIĆ (36) U godini kada je zabeležen pad tiraža kod svih dnevnih novina, “Alo”, na čelu sa glavnim urednikom Dejanom Vukelićem, i dalje je u samom vrhu po broju prodatih primeraka. To pokazuju i podaci „ABC Srbija“ s kraja 2013. godine, prema kojima je ovaj list drugi po tiražu, sa prosečno 103.325 prodatih primeraka. Pre nego što je postao glavni urednik ovog lista, Vukelić je bio i glavni urednik besplatnih dnevnih novina “24 sata“.

25. LjUBICA MARKOVIĆ (25) Direktorka i jedan od osnivača novinske agencije Beta. Agencija je osnovana u jeku ratova na prostoru bivše SFRJ, 1992. godine, i danas je jedna od najuticajnijih informativnih kuća u zemlji, čijim se vestima veruje. U Beti je zaposleno više od 200 novinara koji svakodnevno proizvode na stotine informacija.

26. BRANKA ĐUKIĆ (19) Direktorka Tanjuga, državne novinske agencije koja godišnje proizvede 350.000 informacija, video-izveštaja i fotografija. Tanjug je početkom novembra 2013. proslavio 70 godina postojanja. Branka Đukić najveći deo karijere provela je u Tanjugu, od izveštača do glavnog i odgovornog urednika, a na mesto direktora postavljena je 2009. godine. Kraće vreme radila je u Ministarstvu informisanja SR Jugosalvije u Vladi Milana Panića.

27. DRAGOLjUB ŽARKOVIĆ (26) Već 22 godine glavni urednik nedeljnika “Vreme”, lista čiji je uticaj obrnuto srazmeran njegovom tiražu. Jedan je od novinara i urednika sa najvećim ugledom i autoritetom u zemlji. Žarković se ističe i kao kolumnista u “Blicu” a u tekstovima duhovito, oštro i precizno ukazuje na sve anomalije srpske politike i društva, uspevajući čitaoce da natera da se smeju sopstvenoj muci.

28. MILAN ĆULIBRK (-) Glavni i odgovorni urednik nedeljnika NIN, u kojem radi od avgusta 2011. Pre toga bio je glavni i odgovorni urednik Ekonom:east magazina i mesečnika „Bankar“, ekonomski komentator i šef beogradskog dopisništva dnevnog lista „Dnevnik“ iz Novog Sada. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Beogradu i jedan je od najpriznatijih i najtraženijih ekonomskih analitičara u Srbiji.

29. ALEKSANDAR TIMOFEJEV (34) Direktor i glavni i odgovorni urednik RTV Studio B, omiljene gradske televizije u prestonici. Timofejev u Televiziji Studio B radi od osnivanja, kao novinar i autor gledane TV emisije “Od trača do istine i obrnuto”, koju napušta 1994. i odlazi u B92 da bi se vratio na čelo matične kuće 2007. godine otkad je uspešno vodi. Jedan je od osnivača NUNS-a i predavač na Akademiji lepih umetnosti u Beogradu.

30. SANDA SAVIĆ (18) Programska direktorka Televizije Vojvodina. Na ovu poziciju došla je pre više od dve godine, u vreme velikih kadrovskih promena na pokrajinskoj televiziji sprovedenih uoči republičkih izbora. Program TV Vojvodina pod njenim rukovodstvom osvežen je, a posebnu pažnju privukla je svakodnevna desetominutna skeč serija “Državni posao” koja duhovito reaguje na svakodnevna politička dešavanja u zemlji. Sanda Savić prethodno je 17 godina radila na B92.

31. DEJAN JOCIĆ (3) Nakon što je u aprilu napustio čelnu poziciju TV “Prve” Dejan Jocić se posle osam meseci i zvanično vratio na medijsku scenu, promovišući novi projekat “Novu televiziju“. Ova televizija, doduše, za sada program emituje samo “u kablu”, ali njeni čelni ljudi uvereni su da će upravo oni dobiti frekvenciju koja je do pre više od godinu dana pripadala TV “Avali”. Očekivalo se da se to dogoditi mnogo ranije, još na konkursu koji je završen u avgustu, ali je RRA odbacila obe pristigle prijave, od kojih je jedna stigla upravo sa adrese “Nove”. Novi konkurs završen je poslednjeg dana 2013. godine i odluka sledi u februaru.

32. IVANA MIKOVIĆ (-) Generalna direktorka B92. Na to mesto došla je u novembru 2013, sa TV „Prva“, gde je radila kao direktorka Informativnog programa. Ima zadatak da finansijski stabilizuje firmu koja je, prema izveštaju objavljenom na sajtu APR, prošlu godinu završila sa priličnim gubitkom. Vlasnici B92 uzdaju se u njeno zavidno menadžersko iskustvo sticano na producentskim poslovima u Bi-Bi-Si i „Foks televiziji“.

33. ZORAN PANOVIĆ (43) Glavni i odgovorni urednik dnevnog lista “Danas”, novina koje uspevaju da odole sveopštoj tabloidizaciji i trci za tiražom. „Danas“ je osnovan 1997. godine, zagovara evropski put Srbije, brani i promoviše prava nacionalnih manjina i daje značajan prostor radu nevladinih organizacija. Panović redovno objavljuje članke na razne teme, od politike, preko kulture do društva i čest je gost televizijskih emisija kao analitičar političkih prilika.

34. JELENA KOSANIĆ PODUNAVAC (-) Direktorka Informativnog programa TV B92. Učestvovala je u osnivanju Televizije B92. Uprkos snažnim udarcima tržišta i politike, Informativni program ove kuće odoleva i uspeva da zadrži nivo profesionalnog integriteta, čime pojačava poverenje gledalaca, a time i rejting.

35. DUŠAN MITROVIĆ (41) Više od deset godina glavni menadžer “Dan grafa” koji u svom portfoliju ima dinamičan konferens-centar, zapaženu izdavačku delatnost i, što je najvažnije, list „Danas“ kao respektabilan nacionalni dnevnik. Mitrović je sa grupom novinara koji su afirmaciju stekli u antimiloševićevskom pokretu, suvlasnik ove kuće.

36. MIROSLAV BOGIĆEVIĆ (16) Vlasnik Koncerna „Farmakom MB“ iz Šapca. Bogićević je istovremeno uticajan u medijima, iako se njegove kompanije bave proizvodnjom mleka i ambalaže za mlekarsku industriju, akumulatorima, a vlasnik je i rudnika. Njegovim novcem osnovan je nedeljnik “Novi magazin”, a ima značajnog finansijskog uticaja u dnevnom listu “Politika”. Bogićevićeva “Ist medija grupa” iz Moskve otkupila je svojevremeno udeo u kompaniji “Politika novine i magazini” od nemačke medijske kuće “Vac”.

37. ZORAN ANĐELKOVIĆ (27) Mada se kao formalni vlasnik “S medija tima”, koja stoji iza “Radija S”, jedne od godinama najslušanijih radio-stanica u Srbiji, vodi njegova majka, glavni čovek koji stoji iza ove firme je, zapravo, Zoran - Baki Anđelković, član Glavnog odbora SPS-a i od prošle godine ponovo narodni poslanik. U ovaj projekat uključeni su i drugi članovi Anđelkovićeve porodice.

38. DUŠAN RADULOVIĆ (50) Direktor Radio Beograda i poznati novinar. Radio Beograd pod njegovim upravljanjem emituje raznovrstan i kvalitetan sadržaj koji uspešno bije bitku sa komercijalnim stanicama. Radio je u brojnim redakcijama - ”Vreme” (gde objavljuje kolumne o trkama Formule 1), “Evropljanin”, Radio „Slobodna Evropa“, B92, Bi-Bi-Si svetski servis, ali najduže u Radio Beogradu 1. Pisao je za Indeksovo radio pozorište, a pripremao je i smišljao svoje radio-emisije.

39. VUKAŠIN OBRADOVIĆ (31) Predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije već četiri godine. I u 2013. godini nastavio je da se bori za ugled profesije, a protiv tabloidizacije i neprofesionalnosti u medijima. Aktivno je učestvovao u raspravama oko donošenja novih medijskih zakona, kritikujući sporost Ministarstva kulture i bivšeg ministra Bratislava Petkovića.

40. VELjKO LALIĆ (-) Tri meseca pre nego što je u novembru 2012. ugašen dnevni list “Pres”, Veljko Lalić podneo je ostavku na mesto glavnog i odgovornog urednika ovog dnevnika, kako bi se posvetio nedeljnom novinarstvu. Ubrzo je kao samostalno izdanje pokrenuo magazin “Nedeljnik” koji je prethodno izlazio kao podlistak “Presa”. Vrlo brzo postigao je značajan ugled, pre svega izborom zanimljivih tema koje obrađuju.

41. ZORAN SEKULIĆ (33) Osnivač i direktor Foneta prve privatne novinske agencije u Srbiji, osnovane pre 20 godina, koja je, deleći sudbinu svih medija koji posluju na tržišno neuređenoj medijskoj sceni Srbije, uspela da očuva profesionalni integritet i nepristrasnost multimedijalne produkcije vesti. Od 2013. godine Sekulić je i predsednik Upravnog odbora Asocijacije medija, najvećeg poslovnog udruženja novinskih izdavača u Srbiji.

42. SRĐAN ĐURIĆ (21) Osnivač PR agencije agenciju „Olaf& McAteer“, koja je ekskluzivni zastupnik svetske mreže „Ketchum“ za Srbiju. Bio je glavni urednik BK televizije i Televizije „Avala“, urednik na TV Studiju B, šef Kancelarije za saradnju s medijima Vlade Srbije i savetnik predsednika Vlade Srbije. Predaje politički PR na Fakultetu za medije i komunikacije.

43. MARKO SOMBORAC (44) Humor kojim Somborac govori kroz svakodnevne stripove u “Blicu” mnogo se jače čuje i snažnije odjekne od hiljade reči u novinama. Od njegovog britkog crtačkog pera i oštrog oka strepe društvene elite (političari, estrada i tajkuni), a čitaocima donosi, bar nakratko, olakšanje i rasterećenje od tmurne svakodnevice.

44. DARKO MATIJAŠEVIĆ (-) Direktor “Egzekjutiv grupe”, kompanije koja se bavi korporativnim komunikacijama, marketingom i konsultantskim uslugama na srpskom tržištu. Klijenti su im poznate banke, velike korporacije, ugledne strane firme koje posluju u našoj zemlji.

45. BORISLAV MILjANOVIĆ (46) Doktor komunikologije, uspesno rukovodi radom „Represen System-a“ sastavljenog od pet agencija u Srbiji i Crnoj Gori sa preko 130 zaposlenih. Miljanović je posle dve godine od izdvajanja iz „McCann Group-a “, uspeo da razvije komunikacionu grupaciju koja se bavi i poslovima medijskog monitoringa, digitalnih i integrisanih komunikacija čiji su klijenti najveće multinacionalne i domaće kompanije. U njegovom je vlasništvu i jedan od najposećenijih poslovnih portala Bizlife.

46. DRAGAN J. VUČIĆEVIĆ (48) Kao glavni i odgovorni urednik tabloida “Informer”, Dragan J. Vučićević nastavlja tamo gde je stao sa prethodnim projektima u kojima je učestvovao: od “Nacionala”, preko “Kurira”, do “Presa”. On pravi novine koje su prethodne godine naročito pažljivo čitali pojedini tajkuni, pretpostavljajući, ne bez razloga, da bi njihova slika na naslovnoj strani mogla da najavi dolazak policije i sudski poziv. Vučićević na kablovskom kanalu „Pink televizije“ vodi emisiju “Teška reč”.

47. SRBOBRAN BRANKOVIĆ (28) Predsednik i suvlasnik kompanije za istraživanje tržišta, medija i javnog mnjenja „TNS MEdium Gallup“, koja je pod njegovim rukovodstvom postala član prestižnog i najvećeg svetskog lanca „Gallup International“, deo kompanije „TNS Global i Kantar Gropu“. Bio je vođa velikog broja istraživačkih projekata, studija i analiza sadržaja. Branković je i univerzitetski profesor i pisac.

48. RUŽICA MEVORAH (40) Glavna i odgovorna urednica „Blic žene“. Već devet godina vodi najtiražniji, najčitaniji nedeljnik u regionu - bez tračeva, zadiranja u privatnost, bez promovisanja pogrešnih vrednosti i ulepšavanja stvarnosti. I u protekloj godini „Blic žena“ je zadržala lidersku poziciju jer prepoznaje želje, potrebe i probleme žena u Srbiji.

49. NADEŽDA GAĆE (47) Direktorka i glavna i odgovorna urednica nedeljnika “Novi magazin” i nekadašnja predsednica Nezavisnog udruženja novinara Srbije. Prošlog leta izabrana je za predsednicu Upravnog odbora Saveta za štampu, nezavisnog samoregulatornog tela koje okuplja izdavače i vlasnike štampanih medija i profesionalne novinare.

50. SRĐAN BOGOSAVLjEVIĆ (29) Direktor agencije za istraživanje javnog mnjenja „Ipsos stratedžik marketing“. Francuska agencija „Ipsos“ kupila je 2008. godine 60 odsto agencije „Stratedžik marketinga“ na čijem je čelu Bogosavljević bio od 1996. Doktorirao je na Beogradskom univerzitetu, gde je bio i profesor statistike, zatim direktor Instituta za statistiku i pomoćnik generalnog direktora Saveznog zavoda za statistiku.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi