Vesti
18. 10. 2013.
Bez napretka u primeni Medijske strategije
U Srbiji nije ostvaren napredak u sprovođenju Medijske strategije, neka ključna pitanja u oblasti medija i dalje nisu rešena, dok kampanje u pojedinim tabloidima protiv pojedinaca i nezavisnih tela izazivaju zabrinutost, ocenjuje se u godišnjem izveštaju Evropske komisije.
U Srbiji nije ostvaren napredak u sprovodjenju Medijske strategije, neka ključna pitanja u oblasti medija i dalje nisu rešena, dok kampanje u pojedinim tabloidima protiv pojedinaca i nezavisnih tela izazivaju zabrinutost, ocenjuje se u godišnjem izveštaju Evropske komisije.
U izveštaju, objavljenom 16. oktobra, navodi se da je u Srbiji kleveta dekiriminalizovana, govor mržnje uveden kao otežavajuća okolnost i da je formirana komisija za rasvetljavanje ubistava novinara, što je doprinelo ponovnom pokretanju nekih istraga.
Navodi se da izmene zakona o javnom informisanju sada sprečavaju državu da osniva javne kompanije u medijskom sektoru, ali se naglašava da su potrebni dodatni koraci da bi se sprovela Medijska strategija.
"Medjutim, napredak nije ostvaren u primeni Medijske strategije. Transparetnost medijskog vlasništva i finansiranje sektora još mora da se sveobuhvatno rešava, posebno kada je reč o finansiranju iz budžeta", navodi se u izveštaju.
Konstatuje se i da još nisu usvojena zakonska rešenja za javno inforimsanje i medije, kao i zakoni o elektronskim medijima i javnim servisima.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.