Vesti
17. 10. 2013.
Novi filmski izazovi
Posle uspešnih šest godina na mestu urednika filmskog i stranog serijskog programa RTS, Ivan Karl je napustio Medijski javni servis, a nove izazove pronašao je u najvećem srpskom kablovskom operateru - kompaniji SBB.
Kada posle priznanja, nagrada i rejtinga koji potvrđuju da ste u samom vrhu ostavite sve iza sebe i odlučite da krenete drugim putem, postavlja se pitanje da li je odlazak profesionalni izazov ili teška finansijska kriza koja je zadesila RTS. Ivan Karl je u tome izričit:
- Nema ničeg melodramatičnog u mom odlasku sa javnog servisa, niti moj postupak ima veze sa finansijskom oskudicom u kojoj se televizija ne svojom krivicom nalazi poslednjih godinu-dve. Mislim da se obrisi te krize kada je reč o filmskom programu na ekranu nisu videli i da je ponuda sve vreme, pa čak i ove sezone, koja je jedna od najtežih, bila dobra i raznovrsna. Moji motivi su bili profesionalni, i prevladala je želja da prihvatim novi izazov. Šest godina, koliko sam proveo na mestu urednika filmskog programa, a čini mi se da je u istoriji TV Beograd samo Radoslav Zelenović bio duže na toj poziciji, sasvim je dovoljno. Uradio sam sve što je moglo da se uradi, i smatram da je došlo vreme da se ide dalje.
Ističe da iza sebe nije ostavio nered i glavobolje ni menadžmentu ni bivšim saradnicima.
- Filmski program je svih šest godina bio najgledaniji u Srbiji, što su verifikovali i “AGB Nilsen”, ali i nagrade vaših čitalaca. To jeste veliki uspeh, ako se uzme u obzir činjenica da je konkurencija bila jaka i bogata, i da je Filmski program RTS sa manje para, manje mejdžora i manje filmova, redovno “tukao” komercijalne televizije koje su sve to imale.
Kakvu ulogu ima na mestu direktora filma u kompaniji SBB i kako vidi budućnost Medijskog javnog servisa pročitajte u sutrašnjim “TV novostima”.
Bliži se Fest
Kako teku pripreme za Fest, čiji ste jedan od selektora?
- Bora Anđelić i ja smo upravo predali prvu ruku programa. Ciljamo od 60 do 70 filmova, spremili smo i neke novine sa ciljem da dodatno animiramo publiku. Poslednje tri godine rezultat Festa čini pet odsto ukupnog bioskopskog tržišta u Srbiji i taj novi legitimitet Festa i snaga koja iz njega proističe, jeste naš najveći uspeh kao umetničkih rukovodilaca.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.