Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Preživljavamo
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

30. 08. 2013.

Autor: J. Milojević Izvor: Večernje novosti

Preživljavamo

Vest da Radio-televizija Vojvodine od 1. septembra 2013. godine prekida emitovanje redovnog programa, na sreću - je netačna. Glavni razlog za takve spekulacije leži u činjenici da je naplata TV pretplata drastično umanjena tokom leta i da je RTV u najtežoj finansijskoj situaciji od njenog nastanka, 1. januara 1992. godine.

 

- Priliva prihoda od TV pretplate gotovo da više nema - govori za „Večernje novosti“ Slobodan Arežina, direktor i glavni i odgovorni urednik RTV Vojvodine.

- Smanjen je broj naplata i zbog godišnjih odmora i zbog novoformiranog preduzeća koje vrši naplatu struje. To je glavni razlog naše finansijske krize.

Na koje se sve načine finansira RTV?

- Najvažnija je pretplata. Od toga živimo. Dobijamo neka sredstva i od marketinga i drugih usluga koje, kao televizija vršimo, ali to je minorno u odnosu na pretplatu. Uprkos svemu, gledanost je povećana, pa samim tim imamo i više oglašivača, ali reklame ne mogu mnogo da doprinesu, jer je na tržištu smanjena cena sekunde. Povećanje prihoda od marketinga nama znači, ali nije dovoljno.

Kakva rešenja nudi Vlada Republike Srbije i jesu li isti uslovi za RTV i RTS?

- Proces donošenja novog zakona o informisanju je u toku. Očekujemo da budemo jednako tretirani kao RTS, da budemo ravnopravni i da kada zakon stupi na snagu počne finansiranje iz budžeta. Pitanje je i kakav je stav novog ministra kulture i informisanja.

Da li ste uspeli da obezbedite kvalitetan program, kao i do sada, jer kriza nije od juče?

- Biće i iznenađenja i noviteta. Nova sezona serije „Državni posao“ je spremna.

Imamo dobre poduhvate u dokumentarnom i zabavnom segmentu, ali planiranje programa za narednih šest meseci ili godinu dana u ovim uslovima preživljavanja je nemoguće.

Gledanost raste

Kakvi su podaci o gledanosti RTV?

- U prvih šest meseci ove godine, u odnosu na 2012, gledanost je povećana za 25 odsto. Povećanje je zabeleženo u svim programskih segmentima, informativnom, sportskom, zabavnom, dokumentarnom... Dakle, postigli smo uspeh u svim vrstama programa - otkriva direktor i glavni i odgovorni urednik Slobodan Arežina.

Entuzijazam proizvodi program

Uprkos krizi jesenja programska šema je spremna.

- Radimo - potvrđuje Arežina.

- Zaposleni u RTV krajnjim naporima i samim entuzijazmom proizvode program. Nema plate od juna, sada već nema ni papira na televiziji, nema goriva... Koliko će taj entuzijazam izdržati, videćemo!

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi