Vesti
21. 08. 2013.
Ratko Dmitrović: Prodaja uvećana uprkos poskupljenju
"Večernje novosti" su povećale prodaju uprkos poskupljenju na koje su bile prinuđene. To je prvi put u istoriji srpskog novinarstva da jedan dnevni list podigne prodajnu cenu a da se to ne oseti ni na prodaji ni na tiražu, " kažu u kompaniji "Novosti".
Pre mesec dana je novo rukovodstvo te novinske kuće je zbog, kako se navodi u saopštenju, "narušenog odnosa cene proizvodnje lista i prihoda od prodaje," a delimično i zbog teške situacije u kojoj se Kompanija nalazi, bilo prinuđeno da prodajnu cenu Novosti sa 30 poveća na 35 dinara, petkom i nedeljom na 40.
"Iskreno, očekivao sam pad prodaje do deset procenata, ali eto dogodilo se malo čudo", kaže direktor i glavni urednik Kompanije Novosti Ratko Dmitrović i kao razloge navodi delimični redizajn lista, koji sada, kako objašnjava, izgleda modernije i svežije, a osim toga, dodaje, "svakog dana ulažemo napor da sadržaj lista bude bogat, sa povratkom na stare i pomalo zaboravljene forme novinskog izražavanja".
Dmitrović najavljuje sledeću fazu u saniranju Kompanije, a reč je o spasavanja izdanja koja proizvode gubitke, što se pre svega odnosi na dnevni list Sport , čiji se potpuno novi izgled i koncept očekuje početkom septembra.
Komentari (1)
ostavi komentar23.08.
2013.
pitanje
Citam ovu i informaciju u Novostima. Tanjugu Dmitrovic kaze da je "iskreno" ocekiva pad tiraza za 10, a u Novostima pise da je "u ovakvim prilikama ocekivan pad za - 30 odsto"!?
OdgovoriA, uz brkanje sta je prodato a sta prihodovano , fali mu malo i proste matematike: Ako je cena povecana za 16,6 odsto(sa 30 na 35 dinara), broj prodatih primeraka ostao isti, onda je za isti procenat(16,6) morao porasti i prihod od prodaje, a ne 9 odsto, kako pise u Novostima.
Dakle, nema cuda,nema fenomena, ima samo lazi ili neznanja.