Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Uspešno održan Digital Day 2013
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

15. 05. 2013.

Izvor: B92

Uspešno održan Digital Day 2013

U utorak 14. maja održan je Digital Day 2013, treću godinu za redom u Srbiji u Beogradu.

 

Po rečima priznatog blogera Ivana Minića, „IAB Srbija organizovala je centralni godišnji događaj u industriji digitalnog marketinga i oglašavanja”, ove godine na temu: oglašavanje u eri u kojoj korisnici koriste više od jednog ekrana istovremeno, tj multitasking. Posetioci su imali priliku da čuju neke od najvećih imena i eksperata u industriji pravljenja digitalnog sadržaja i oglašavanja u Evropi i u Srbiji: Alison Fennah, Vladimir Aranđelović, Tom Bowman, Andy Chen, Adda Kirkili, Caroline Henne, Denis Tsarev, Rade Tričković, Srđan Erceg, Manuela Stamatović, Bojan Rendulić, Jovan Protić, Ivan Dimitrijević.


„Sa ponosom mogu da kažem da je uspešno održan još jedan Digital Day u Srbiji jer su gosti, predavači i panelisti bili još više angažovani. Ovakvim okupljanjima svi zajedno i aktivno učestvujemo u razvijanju digitalnog sadržaja u Srbiji, čime idemo u korak sa svetom i trendovima u svakoj industriji“ , izjavila je Gabrijela Stjepanović, izvršna direktorka IAB Srbija.

Gotovo svi predavači počeli su govor iznošenjem statističkih podataka o korišćenju interneta, tablet računara, android platformi i slično. Zatim se većina osvrnula na trend korišćenja društvenih mreža za vreme gledanja televizijskog programa, ili bilo kakvog drugog video sadržaja. Potrebu da podelimo utiske i informacije koje smo čuli i videli imamo svi, a danas je to omogućeno najviše putem Fejsbuka dok je najbrže putem Tvitera. Što se tiče upotrebe istovremeno više ekrana, čak 36% Srba je online dok gleda TV. Još jedna zanimljiva informacija je da je broj aktivnih Tviter korisnika u Srbiji je procenjen na 465.000, dok je ta brojka u slučaju Facebook-a 2.9 miliona.

U populaciji od 15 do 74 godine, 50% ljudi koristi Internet svakodnevno. Govornik Alison Fennah, zadužena za razvoj programa istraživanja i marketinga u okviru IAB Evropa je sa nama podelila najzanimljivije statistike iz godišnjih istraživanja koje IAB Evrope sprovodi, čiji smo od skoro i mi deo. Istraživanje govori da u Evropi u proseku oko 20% novca za oglašavanje odlazi u digital, a na grafikonu zemalja mi smo u poslednje tri, gde je taj procenat oko 7%, sa nama su Rumunija i Grčka, a lider je UK sa više od 35%.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi