Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  „Pravno neutemeljen, paušalan i u neskladu sa primenjivim propisima“: SBB reagovao na odgovor Bujoševića
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

22. 11. 2023.

Izvor: Danas

„Pravno neutemeljen, paušalan i u neskladu sa primenjivim propisima“: SBB reagovao na odgovor Bujoševića

Kompanija SBB reagovala je na saopštenje generalnog direktora RTS-a Dragana Bujoševića.

Njen odgovor prenosimo u celosti:

„Poštovani gospodine Bujoševiću,

Smatramo da je Vaš odgovor na naš zahtev da nam objasnite zašto je SBB reklama stopirana na RTS-u, nakon skoro dva meseca od kada smo Vam tražili objašnjenje, potpuno pravno neutemeljen, paušalan i u neskladu sa primenjivim propisima, praksom i nalazom stručnih službi RTS-a.

SBB-ova oglasna poruka je istinita. Zasniva se na istraživanjima na terenu koja sprovode stručne službe SBB-a.

Upravo ta istraživanja govore da SBB u gradovima gde je prisutan ima veći broj korisnika u poređenju sa konkurentima, što izjavu iz oglasne poruke: ‘Kada imaš izbor, biraš SBB’ čini apsolutno istinitom i usklađenom sa propisima, odnosno nema govora da se radi o obmanjujućem oglašavanju na koje se u dopisu pozivate.

Oglašivač nije dužan da prilaže bilo kakva istraživanja bilo koje institucije kada oglašava svoje proizvode i usluge. Konkretno, RATEL nije nadležan da izdaje potvrde o istinitosti podataka sa tržišta, niti njegova istraživanja predstavljaju ‘zvanični’ način provere istinitosti podataka sa tržišta.

RATEL-ovi podaci se zasnivaju na podacima koje dostavljaju operatori i odnose se na celo tržište (ne pojedine gradove), pa su zato ti izveštaji potpuno irelevantni za ocenu stanja u pojedinačnim gradovima, a njihovu tačnost čak ni sam RATEL ne garantuje. Ne ulazeći u Vaše neprimerene implikacije da SBB ne govori istinu, za koje smatramo da ne priliče jednoj ozbiljnoj instituciji koja ima ambiciju da bude servis svih građana, podsećamo Vas da se brojni oglašivači pozivaju na sopstvene podatke u potvrdi svojih tvrdnji u oglasnoj poruci, a neki od njih su se nedavno višestruko emitovali i na RTS-u.

Primer za to je i reklama za jedan svetski poznat brend bezalkoholnog pića, u kojoj se pozivaju na interna istraživanja sprovedena za vreme njhove aktivacije, gde navode da 57% učesnika u aktivaciji bira ovaj brend, a reklama za ovo popularno piće se emitovala na RTS-u i to tokom oktobra i novembra ove godine.

To jasno ukazuje na Vašu nameru da SBB suprotno zakonu diskriminišete i zapravo cenzurišete njegovu oglasnu poruku.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi