Vesti
21. 03. 2012.
Danas prvi među štampanim medijima
Monitoring agencije Kliping: Mediji i društvene mreže u prvih pet dana kampanjeBeograd - Dnevni list Danas najviše je od štampanih medija u Srbiji izveštavao o predstojećim lokalnim, pokrajinskim i parlamentarnim izborima tokom prvih pet dana kampanje, pokazuju rezultati monitoringa medija agencije Kliping.
U periodu od 13. do 17. marta, naš list znatno „odskače“ od drugih štampanih glasila kada je reč o izbornim temama, dok je RTS1 na prvom mestu među televizijama.
Analiza Klipinga pokazuje da je DS od svih partija najviše bila pominjana u štampi i na televiziji, a ujedno se o njoj najčešće komuniciralo i na Tviteru. Na drugom mestu zastupljenosti su naprednjaci.
Boris Tadić je najviše zastupljen u sve tri vrste medija kada je reč o pojedincima. Posle njega, na Tviteru se najviše komuniciralo o Vojislavu Šešelju, dok je u klasičnim medijima drugi „najvidljiviji“ Ivica Dačić.
„Parlamentarne stranke su uglavnom podjednako zastupljene u medijima, s izuzetkom DS koja je dobila i za više od 30 odsto veću zastupljenost u odnosu na SNS, SPS, LDP, URS, SRS i DSS. Na Tviteru se češće govori o stranačkim liderima nego o samim strankama“, objašnjava za Danas Ilija Vučević, politički analitičar agencije Kliping.
B. Cvejić
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.