Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Nagrade najboljim medijskim strategijama
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

13. 11. 2014.

Autor: M. K. Izvor: Privredni pregled

Nagrade najboljim medijskim strategijama

Na 16. konferenciji medijskih trendova Sempl (krajem novembra u Portorožu) po dvanaesti put dodeliće se nagrade najboljim medijskim strategijama.

 

Ove godine za prestižne Sempler nagrade boriće se 65 radova 35 različitih oglašivača i brendova iz regiona. Prvi put do sada na takmičenje su prijavljena dva rada iz Bugarske, dok su najviše radova ponovo prijavile agencije i oglašivači iz Slovenije.

Učesnici iz Srbije prijavili su više radova nego prošle godine, sedam u odnosu na prošlogodišnjih pet. Prijavljene medijske strategije boriće se za nagrade Sempler u šest kategorija.

I ove godine je najviše prijava. čak 15. privukla kategorija inovativna upotreba komunikacionog kanala. U kategoriji najbolje iskustvene akcije prijavljeno je 13 radova.

Ostale kategorije su najbolja ciljana akcija, najbolja upotreba digitalne sredine, strateška upotreba medijskoga miksa i najbolja akcija na društvenim mrežama.

Među čak 35 oglašivača, najviše radova su prijavili Si.mobil (sedam radova) i Nova KBM (pet radova), slede Abanka, Atlantik grupa, Renault Nisan Slovenija i Osiguravajuće društvo Triglav sa po tri prijavljena rada.

Među kreativnim i medijskim agencijama po broju prijavljenih medijskih projekata na prvom mestu je agencija Pristop, koja je učestvovala u jedanaest radova, zatim sledi medijska agencija OMD Slovenija sa osam projekata.

Pobednici po kategorijama biće proglašeni na svečanosti krajem prvog konferencijskog dana Sempla, 27. novembra.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi