Vesti
13. 11. 2014.
Nagrade najboljim medijskim strategijama
Na 16. konferenciji medijskih trendova Sempl (krajem novembra u Portorožu) po dvanaesti put dodeliće se nagrade najboljim medijskim strategijama.
Ove godine za prestižne Sempler nagrade boriće se 65 radova 35 različitih oglašivača i brendova iz regiona. Prvi put do sada na takmičenje su prijavljena dva rada iz Bugarske, dok su najviše radova ponovo prijavile agencije i oglašivači iz Slovenije.
Učesnici iz Srbije prijavili su više radova nego prošle godine, sedam u odnosu na prošlogodišnjih pet. Prijavljene medijske strategije boriće se za nagrade Sempler u šest kategorija.
I ove godine je najviše prijava. čak 15. privukla kategorija inovativna upotreba komunikacionog kanala. U kategoriji najbolje iskustvene akcije prijavljeno je 13 radova.
Ostale kategorije su najbolja ciljana akcija, najbolja upotreba digitalne sredine, strateška upotreba medijskoga miksa i najbolja akcija na društvenim mrežama.
Među čak 35 oglašivača, najviše radova su prijavili Si.mobil (sedam radova) i Nova KBM (pet radova), slede Abanka, Atlantik grupa, Renault Nisan Slovenija i Osiguravajuće društvo Triglav sa po tri prijavljena rada.
Među kreativnim i medijskim agencijama po broju prijavljenih medijskih projekata na prvom mestu je agencija Pristop, koja je učestvovala u jedanaest radova, zatim sledi medijska agencija OMD Slovenija sa osam projekata.
Pobednici po kategorijama biće proglašeni na svečanosti krajem prvog konferencijskog dana Sempla, 27. novembra.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.