Vesti
18. 02. 2014.
Za SNS najviše, za LDP najmanje vremena
U drugoj sedmici izborne kampanje nastavljen je trend rasta minutaže koju TV stanice posvećuju aktivnostima stranačkih funkcionera.
U glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica ukupno je 14.688 sekundi posvećeno predstavnicima stranaka, što je 11,66 odsto više nego prethodne sedmice, navodi se u analizi agencije za praćenje i analizu medija Kliping.
"Od pojedinačnih političkih opcija, ubedljivo najviše medijskog prostora dobili su predstavnici koalicije oko SNS (41,63 odsto). Potom slede ostale parlamentarne stranke: SPS-PUPS-JS, koalicija oko Borisa Tadića, DSS, DS i URS.
Jedina veća parlamentarna stranka kojoj su mediji posvetili manje vremena je LDP", ističe za Danas Ilija Vučević iz agencije Kliping.
Najuravnoteženije izveštavanje o aktivnostima stranaka imale su TV Happy i RTS1, a najveća razlika u količini medijskog prostora datog SNS i ostalim partijama uočava se u izveštavanju TV Pink i TV Prva, koje su koaliciji oko naprednjaka posvetile i više od 50 odsto medijskog vremena, navodi se u drugoj sedmičnoj analizi izborne kampanje agencija Kliping.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.