Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  50 najmoćnijih u medijima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

14. 01. 2014.

Izvor: Blic

50 najmoćnijih u medijima

DRAGAN ŠOLAK, „SBB - Telemah grupa“ AK, „SBB - Telemah grupa“

Moramo još da radimo

Koncept moći u Srbiji u svojoj suštini verovatno je preteran. Svi mi moramo još puno da radimo da bismo došli na mesto gde treba da budemo, a to je Evropa.

Izgradnja društva na evropskim principima i put ka Evropi treba da budu prioriteti. U tome moramo da budemo istrajni i kao država i kao pojedinci, jer funkcionisanje mimo svetskih tokova nijednoj zemlji ne može da donese mnogo dobrog.

Prvo mesto na lestvici najmoćnijih u medijima u Srbiji nije pitanje moje moći, nego se radi o uspešnosti firme, odnosno grupacije u kojoj sam predsednik Upravnog odbora. Sve se svodi na to da konstantno uspevamo da kreiramo usluge koje su kvalitetne, a samim tim popularne i tražene među korisnicima.

Ako smo zaista moćni na srpskom medijskom tržištu, to je posledica naše velike želje da uspešno poslujemo.

TEODOR KIRIJAKU, “Antena grupa”

DONELI SVETSKI KVALITET

Uspeh Antene svuda u svetu, pa i u Srbiji, ogleda se u tome što gledaocima donosimo zabavni program svetskog kvaliteta i objektivne i pouzdane vesti.

Zapošljavamo i obučavamo talentovane ljude sa ovih prostora koji su i te kako sposobni za velike rezultate. Istovremeno, verujemo u evropsku budućnost Srbije, zbog čega je naše opredeljenje da ulažemo ovde dugoročno. Uspeh koji smo postigli s Televizijom „Prva“ će ohrabriti druge strane kompanije da investiraju na ovom tržištu, što je česta tema razgovora koje vodim u međunarodnim biznis krugovima.

JELENA DRAKULIĆ PETROVIĆ

„Ringier Axel Springer“

ČITAOCI NA PRVOM MESTU

Moć sama po sebi ne znači mnogo ukoliko uz nju ne idu rezultati i odgovornost koja je presudna u ovoj vrsti delikatnog posla: odgovornost za kreiranje javnog mnjenja, odgovornost za informacije koje objavljujemo i klimu koju na taj način stvaramo u društvu, kao i odgovornost prema zaposlenima. “Ringier Axel Springer” u svim svojim štampanim izdanjima i njuz portalima se trudi da podrži Srbiju orijentisanu ka Evropi, njenim standardima i vrednostima i gledamo da to radimo što profesionalnije u okviru našeg posla i zanata. U tom pravcu ćemo nastaviti i dalje, prateći razvoj tehnologije i tržišta, ali uvažavajući interese i potrebe naših čitalaca.

ROBERT ČOBAN, „Kolor pres grupa“

SNALAŽENjE U LOKALU

“The business of America is business”, rekao je američki predsednik Kalvin Kulidž 1923. na Kongresu novinskih izdavača. To je deviza i „Kolor pres grupe“.

Mi se ne bavimo spinovanjem, lobiranjem, pranjem novca... Naš posao je - izdavački biznis. Kada radite u vreme ekonomske krize i tehnoloških promena na malim, siromašnim i nestabilnim tržištima kakvo je srpsko, ali i na tržištima ostalih pet država regiona u kojima imamo kompanije - to nije lak posao.

Izdavači moraju da prate svetske trendove i adekvatno ih primenjuju u lokalnim okvirima i mi to radimo 22 godine.

ALEKSANDAR RODIĆ, „Kurir-info“

LIDERSTVO JE OBAVEZA

Liderska pozicija kompanije „Kurir“, na čijem se čelu nalazim, predstavl ja i veliku obavezu i odgovornost. U našoj kompaniji zaposleno je više od 450 mladih i posvećenih ljudi, čije su ideje, sloboda izražavanja i kreativnost naša suštinska snaga. Kupovinom “Adrija medija Srbija” otvorili smo novo poglavlje u razvoju naše kompanije i pokazali da jedna domaća firma može uspešno da izvrši akviziciju strane kompanije.

Time smo, pored dvoje dnevnih novina, 18 digitalnih izdanja i 14 magazina, postali lider i u magazinskom segmentu.

RATKO DMITROVIĆ, “Večernje novosti”

NOVINARI SU USLOVLjENI

Novinar može da ima i veliki ugled, ali njegova moć je podložna brzoj redukciji: zabranite mu da piše, ukinete mu emisiju, oporezujete medij... i kraj priče. To je na personalnom nivou, a što se tiče samih medijskih kuća, moć može da bude velika, ali ne zavisi sama od sebe..

„Večernje novosti“ jesu moćan medij, zbog svog tiraža, ugleda, prisustva u svim d r u š tve n i m krugovima, ali ja sam davno naučio da novinar, ili novinarurednik, nije neko ko treba da menja svet, već da ga objašnjava.

A to ako je postavljeno na istini, logici, ako se valjano plasira.. predstavlja priličnu moć.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi