Vesti
24. 10. 2013.
Medijski stub u regionu
Blic je danas, povodom 6.000. broja, saopštio da je iza ovog dnevnog lista i njegovih čitalaca 17 godina uzajamnog poštovanja, vernosti i tradicije i da je od prve integrisanje redakcije u region sa najmodernijom štamparijom, postao stub respektabilne medijske kompanije.
U saopštenju povodom godišnjice, list navodi da je vreme kada se pojavio, 16. septembra 1996. godine, društveni ambijent u Srbiji bio je takav da su se pametni ljudi mogli baviti bilo čime drugim, ali ne i izdavaštvom van pokroviteljstva vlasti.
"To je bio poslednji trenutak da se u zemlji koja je bila okupirana i spolja i iznutra, pojave dnevne novine tog kalibra i sa ljudima koji su, rukovođeni idejom da se nešto mora promeniti, imali hrabrost da stanu na crtu režimu", kaže se u saopštenju.
List podseća da je prva tri dana deljen besplatno u tiražu od 50.000 primeraka, potom je cena bila jedan dinar, tiraž je vrtoglavo rastao.
Tokom studentskih protesta i demonstracija 1996/97, Blic je postale glasilo mladosti, zdrave pameti i želje za boljim i regularnijim životom, navodi list.
List ističe da je njegova "prepoznatljivost građena dugo i temeljno, okupljanjem najboljih novinara, urednika i fotografa i da je bio pionir u svakoj tehničkoj inovaciji.
"Tako smo došli do prve ingtegrisane redakcije u našem regionu sa najmodernijom štamparijom i postali stub respektabilne medijske kompanije", naglašava se u saopštenju.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.