Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti

Vesti

29. 10. 2013.

Braneći RTS do poslednjeg dana

Dugogodišnji novinar i generalni direktor Radio-televizije Srbije Aleksandar Tijanić iznenada je preminuo juče u Beogradu u 64. godini života ispred zgrade na Novom Beogradu ...

29. 10. 2013.

Komemoracija Tijaniću u četvrtak, kremacija u petak

Komemoracija povodom smrti generalnog direktora Radio-televizije Srbije Aleksandra Tijanića biće održana u četvrtak, 31.oktobra, u 11 sati u Dečjem kulturnom centru (Domu ...

29. 10. 2013.

Nikola Mirkov vršilac dužnosti generalnog direktora RTS

Za vršioca dužnosti generalnog direktora Radio televizije Srbije izabran je direktor TV Beograda Nikola Mirkov, odlučio je danas Upravni odbor RTS, u dogovoru sa kolegijumom ...

29. 10. 2013.

Zakon o javnim servisima neće biti usvojen do Nove godine

Novi zakon o javnim medijskim servisima, u kojem se predlaže da se oni do kraja 2015. privremeno finansiraju iz budžeta, najverovatnije neće biti usvojen do Nove godine, saznaje ...

29. 10. 2013.

Uz dobar program nema krize

Savetovanje Biroa za radijsko oglašavanje ...

29. 10. 2013.

Za digitalizaciju i TV emitere

Konkurs koji je Republička radiodifuzna agencija (RRA) raspisala za izdavanje dozvole za emitovanje televizijskog programa za područje cele republike odnosi se na proširenje ...

29. 10. 2013.

Zakon

Agencija za borbu protiv korupcije priprema analizu Zakona o elektronskim medijima i Zakona o javnim servisima na rizike od korupcije, potvrđeno je za „Novosti“ u agenciji ...

29. 10. 2013.

Odlazak novinara velikana

Aleksandar Tijanić, direktor Radio-televizije Srbije, preminuo je juče u 64. godini. Tijaniću je oko 17 časova pozlilo ispred zgrade u kojoj je živeo, u Bulevaru Mihajla Pupina ...

29. 10. 2013.

Dragoljub Žarković: Umro je jedan od posledljih bardova

– Umro je jedan od poslednjih bardova jugoslovenskog novinarstva, čovek koji je u novinarskoj profesiji ostavio dubok trag. Bio je, po sopstvenim rečima, uvek spreman, posebno ...

29. 10. 2013.

Kako do zakonitog, pristojnog, istinitog i časnog oglašavanja

Srpski oglašivači poručuju da većina reklamnih agencija i kompanija prihvata nova pravila igre koja bi trebalo da uvedu red u domaću industriju marketinga ...