Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Mediji da podstiču odgovornost
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

15. 10. 2009.

Izvor: Blic

Mediji da podstiču odgovornost


Iako je u Srbiji pre devet godina srušena autoritarna vlast i nasleđen koruptivni sistem, korupcija je i danas najveći društveni problem. Zato bi mediji morali da budu partneri u podsticanju društvene odgovornosti preduzeća i da ukazuju na društveno neodgovorna ponašanja, rečeno je juče u Asocijaciji medija na okruglom stolu o ulozi medija u izveštavanju o društveno odgovornom ponašanju.

Jogeš Čoen, glavni savetnik za odgovorno poslovanje BBC, rekao je da BBC kao nekomercijalni državni servis sa oko 23.000 zaposlenih veoma drži do društvene odgovornosti, od toga da ima humanitarni fond, preko ulaganja u „pametne“ poslovne zgrade, do upošljavanja osoba sa invaliditetom.

- Postoji kriza inteligencije u medijima, forsira se čista zabava poput „Velikog brata“, „Pop idola“, nema sadržaja koji mogu da utiču na obrazovanje gledalaca i čitalaca. Mediji moraju da izveštavaju o aktivnostima kompanija u oblasti društvene odgovornosti - kaže Čoen.

Jelena Krstović, direktor korporativnih komunikacija u „Delta holdingu“, naglašava da je ova firma integrisala društvenu odgovornost u svoju poslovnu filozofiju, od odnosa prema zaposlenima do humanitarnih fondova i vođenja računa o emisiji zračenja.

Siniša Đurić iz Balkanskog fonda za inicijative ističe da je angažovanje kompanija u sferi društvene odgovornosti dobrovoljno i ukazuje da kompanije zameraju medijima da daju prioritet skandalima nad dobrim vestima, da reaguju zakasnelo i da većina informacija o društvenoj odgovornosti završava u uredničkim „kantama za otpatke“.

D. P. V.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi