Вести
15. 10. 2009.
Медији да подстичу одговорност
Иако је у Србији пре девет година срушена ауторитарна власт и наслеђен коруптивни систем, корупција је и данас највећи друштвени проблем. Зато би медији морали да буду партнери у подстицању друштвене одговорности предузећа и да указују на друштвено неодговорна понашања, речено је јуче у Асоцијацији медија на округлом столу о улози медија у извештавању о друштвено одговорном понашању.
Јогеш Чоен, главни саветник за одговорно пословање ББЦ, рекао је да ББЦ као некомерцијални државни сервис са око 23.000 запослених веома држи до друштвене одговорности, од тога да има хуманитарни фонд, преко улагања у „паметне“ пословне зграде, до упошљавања особа са инвалидитетом.
- Постоји криза интелигенције у медијима, форсира се чиста забава попут „Великог брата“, „Поп идола“, нема садржаја који могу да утичу на образовање гледалаца и читалаца. Медији морају да извештавају о активностима компанија у области друштвене одговорности - каже Чоен.
Јелена Крстовић, директор корпоративних комуникација у „Делта холдингу“, наглашава да је ова фирма интегрисала друштвену одговорност у своју пословну филозофију, од односа према запосленима до хуманитарних фондова и вођења рачуна о емисији зрачења.
Синиша Ђурић из Балканског фонда за иницијативе истиче да је ангажовање компанија у сфери друштвене одговорности добровољно и указује да компаније замерају медијима да дају приоритет скандалима над добрим вестима, да реагују закаснело и да већина информација о друштвеној одговорности завршава у уредничким „кантама за отпатке“.
Д. П. В.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.