Насловна  |  Актуелно  |  Вести  |  Медији да подстичу одговорност
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Вести

15. 10. 2009.

Извор: Блиц

Медији да подстичу одговорност


Иако је у Србији пре девет година срушена ауторитарна власт и наслеђен коруптивни систем, корупција је и данас највећи друштвени проблем. Зато би медији морали да буду партнери у подстицању друштвене одговорности предузећа и да указују на друштвено неодговорна понашања, речено је јуче у Асоцијацији медија на округлом столу о улози медија у извештавању о друштвено одговорном понашању.

Јогеш Чоен, главни саветник за одговорно пословање ББЦ, рекао је да ББЦ као некомерцијални државни сервис са око 23.000 запослених веома држи до друштвене одговорности, од тога да има хуманитарни фонд, преко улагања у „паметне“ пословне зграде, до упошљавања особа са инвалидитетом.

- Постоји криза интелигенције у медијима, форсира се чиста забава попут „Великог брата“, „Поп идола“, нема садржаја који могу да утичу на образовање гледалаца и читалаца. Медији морају да извештавају о активностима компанија у области друштвене одговорности - каже Чоен.

Јелена Крстовић, директор корпоративних комуникација у „Делта холдингу“, наглашава да је ова фирма интегрисала друштвену одговорност у своју пословну филозофију, од односа према запосленима до хуманитарних фондова и вођења рачуна о емисији зрачења.

Синиша Ђурић из Балканског фонда за иницијативе истиче да је ангажовање компанија у сфери друштвене одговорности добровољно и указује да компаније замерају медијима да дају приоритет скандалима над добрим вестима, да реагују закаснело и да већина информација о друштвеној одговорности завршава у уредничким „кантама за отпатке“.

Д. П. В.

Коментари (0)

Остави коментар

Нема коментара.

Остави коментар

Молимо Вас да прочитате следећа правила пре коментарисања:

Коментари који садрже увреде, непристојан говор, претње, расистичке или шовинистичке поруке неће бити објављени.

Није дозвољено лажно представљање, остављање лажних података у пољима за слање коментара. Молимо Вас да се у писању коментара придржавате правописних правила. Коментаре писане искључиво великим словима нећемо објављивати. Задржавамо право избора или скраћивања коментара који ће бити објављени. Мишљења садржана у коментарима не представљају ставове УНС-а.

Коментаре које се односе на уређивачку политику можете послати на адресу unsinfo@uns.org.rs

Саопштења Акције Конкурси