Vesti
15. 06. 2010.
Novine ispred TV
Preporuke za oglašavanje sektoru trgovine
Oglašavanje sektora trgovine dvaput je efikasnije ako se realizuje putem štampanih medija nego preko televizije - pokazalo je veliko istraživanje "Majkrosofta".
Analiza sprovedena među britanskim medijima kaže da se svaka funta uložena u novinsku reklamu vraća petostruko. Televizija na jednu uloženu vraća 2,15 funti, a internet-oglasi donose 3,44 funte.
"Majkrosoft" je za analizu uzeo 26 vodećih britanskih trgovinskih lanaca, od kojih su 24 među stotinu najvećih oglašivača u Britaniji. Zato "Majkrosoft" savetuje oglašivačima da za deset odsto povećaju budžete za reklamiranje u novinama i na Internetu, a da za isto toliko smanje izdvajanja za TV reklame.
I ranije istraživanje britanskog "Brend sajensa" pokazalo je isto - da se novac potrošen na reklamu u novinama vrati duplo više nego ako je uložen u TV ili veb oglase.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.