Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Novine ispred TV
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

15. 06. 2010.

Izvor: Večernje novosti

Novine ispred TV


Preporuke za oglašavanje sektoru trgovine

Oglašavanje sektora trgovine dvaput je efikasnije ako se realizuje putem štampanih medija nego preko televizije - pokazalo je veliko istraživanje "Majkrosofta".

Analiza sprovedena među britanskim medijima kaže da se svaka funta uložena u novinsku reklamu vraća petostruko. Televizija na jednu uloženu vraća 2,15 funti, a internet-oglasi donose 3,44 funte.

"Majkrosoft" je za analizu uzeo 26 vodećih britanskih trgovinskih lanaca, od kojih su 24 među stotinu najvećih oglašivača u Britaniji. Zato "Majkrosoft" savetuje oglašivačima da za deset odsto povećaju budžete za reklamiranje u novinama i na Internetu, a da za isto toliko smanje izdvajanja za TV reklame.

I ranije istraživanje britanskog "Brend sajensa" pokazalo je isto - da se novac potrošen na reklamu u novinama vrati duplo više nego ako je uložen u TV ili veb oglase.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi