Vesti
27. 10. 2009.
60 sekundi za Kosovo
Kosovo počelo 5,7 miliona evra vrednu promotivnu kampanju u najvećim svetskim medijskim kućama. Spot napravila izraelska podružnica kompanije "Sači i Sači". Srbija kriva za loš imidž Kosova, tvrde vlasti u Prištini.
Kompanija "Sači i Sači" sklopila je 60 sekundi dug promotivni spot za Kosovo, koji se od noći između ponedeljka i utorka "vrti" na najznačajnijim televizijskim stanicama, uključujući Bi-Bi-Si, Si-En-En, Blumberg TV i Jurosport.
"Srbija je, propagandom, iskrivila pravo lice Kosova, što je godinama štetilo našem imidžu. Naša kampanja nije samo ekonomska, već i politička", rekao je šef kampanje Memli Krasnići.
Ideju o marketinškoj promiciji Kosova još je u septembru u javnost izneo zamenik šefa kosovske diplomatije Hajredin Kuči, odgovarajući na optužbe opozicije da vlada Hašima Tačija nije dovoljno angažovana u lobiranju usmerenom ka novim priznanjima.
Cilj kampanje je predstavljanje Kosova kao "zemlje otvorenih mogućnosti i tolerancije", a čitav projekat, na način na koji to čine Malezija, Indija ili Grčka, će biti emitovan na mrežama poput Si-En-Ena ili Bi-Bi-Sija.
Kampanja za koju će biti izdvojeno 5,7 miliona evra će pratiti i aktivnosti predsednika Fatmira Sejdiua, šefa diplomatije Skendera Hisenija i "međunarodnih prijatelja Kosova".
Politički deo kampanje, kako se nadaju vlasti u Prištini, vodiće nekadašnji američki predsednik Bil Klinton, čija je supruga netom promovisana u državnog sekretara SAD, nekadašnji Ahtisarijev pomoćnik Albert Roan i bivši član pregovaračke trojke Kontakt grupe Volfgang Išinger.
Vlada u Prištini, posebno ministarstvo spoljnih poslova, našli su se poslednjih meseci na meti oštrih kritika javnosti i opozicije, jer su, uprkos optimističkim najavama, od proglašenja nezavisnosti, Kosovo priznale 62 države.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.