Vesti
06. 05. 2015.
Gugl ulaže €150 miliona u evropsko novinarstvo
Gugl planira da uloži €150 miliona u unapređenje odnosa sa evropskim medijskim kućama i već nailazi na pozitivne reakcije, objavila je ta multinacionalna tehnološka kompanija.
Novac će se distribuirati u naredne tri godine i biće namenjen promociji digitalnog novinarstva. Osam medijskih kuća zasad je uključeno u projekat: nemački Frankfurter Allgemeine Zeitung i Die Zeit, britanski The Guardian i Financial Times, španski El Pais, francuski Les Echo, italijanska La Stampa i holandska mreža NRC. Mediji koji su bili kritični prema Google-u nisu uključeni u ovaj program pomoći, kao na primer oni koji pripadaju Rupert Murdoch-u ili oni iz sastava Grupe Aksel Springer.
Google planira i osnivanje radne grupe Digital News Initiative kojom će direktno komunicirati sa predstavnicima medija. Njihova razmišljanja mogla bi dovesti do toga da Gugl promeni vlastite proizvode poput portala Google News.
Inicijativa je otvorena i drugim medijima i bilo koji od njih može da se prijavi za korišćenje novca iz Google-ove fondacije za inovacije, uključujući portale i start-up medijske kompanije.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.