Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Prvo mesto je potvrda naše prave vizije
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

20. 01. 2015.

Izvor: Blic

Prvo mesto je potvrda naše prave vizije

Iako su i sami žrtve dugogodišnje krize, mediji opstaju, a i dalje su bitan i nezaobilazan segment društva, ali i biznisa. O tome kako opstaju i ostaju na vrhu govore najuticajniji ljudi medijskog biznisa u Srbiji.

 

JELENA DRAKULIĆ PETROVIĆ, Ringier Axel Springer

Naša finansijska nezavisnost je garant uredničkih sloboda. Mesto koje u ime kompanije zauzimam govori da i u Srbiji medijske kuće mogu da posluju finansijski samoodrživo i profitabilno, što je i najveći garant poslovnih i uredničkih sloboda, kao i odgovornog odnosa prema društvu u kome živimo. Privilegija je danas i raditi u medijskoj kući gde se tačno zna ko je vlasnik, što je i preduslov za transparentno poslovanje i poštovanje etičkih principa.

Iako meni lično deluje malo pretenciozno da na listi koju sami sastavljamo zauzmem visoko treće mesto, morala sam da se složim s kolegama da je naša kuća verovatno jedina među medijima visokog rejtinga i velikog broja čitalaca i posetilaca sa potpunom slobodom uređivanja i izbora tema. Trudimo se, naravno, da tu slobodu iz dana u dan koristimo za dobrobit naših čitalaca i svih građana Srbije.

DRAGAN ŠOLAK, SBB

Prvo mesto na listi potvrda je naše vizije da pružamo kvalitetnu i savremenu uslugu koju i naši korisnici prepoznaju. Standarde smo postavili visoko, ali nije ni moguće drugačije uspeti u ovako dinamičnoj i kompetitivnoj oblasti kao što su to telekomunikacije. SBB i grupa kompanija kojoj pripada neprekidno razvijaju tehnološku platformu za distribuciju medijskih sadržaja i time doprinose razvoju medijske scene u Srbiji i regionu. Značajan doprinos nastojimo da damo i procesu digitalizacije TV signala koji predstavlja budućnost medijske scene.

SUZANA VASILjEVIĆ, savetnica za medije premijera

Uticaj ne sme da ide na štetu novinarske profesije O moći ne razmišljam i svoj uspeh, pa time i poziciju na vašoj listi, merim rezultatima koje postiže čovek u čijem timu radim i ljudima koji će ostati uz mene i kada ne budem više bila na ovom mestu. Moj zadatak je da uticaj koji me tako visoko plasirao na “Blicovoj” listi najmoćnijih ljudi u medijima ne ide na štetu profesije koju veoma poštujem i iz koje sam došla na ovo mesto, već da bude pomoć kako bi i Vlada u čije ime nastupam i mediji koji nas prate radili u zajedničkom interesu naše države.

ALEKSANDAR RODIĆ, Grupa Adrija medija

Verujte u sebe i uspećete Kao druga generacija izdavača u mojoj porodici, koja se od 1969. godine bavi privatnim poslom i koja je među začetnicima preduzetništva u Srbiji, imao sam prilike da proživim sve teškoće razvoja u našoj zemlji. Duboko verujem u snagu i kreativnost mladih ljudi u Srbiji. Više od 630 zaposlenih u Grupi Adrija Media svakodnevno ima mogućnost da se usavršava i razmenjuje iskustva sa kolegama širom sveta. Kroz saradnju sa najvećim svetskim izdavačima stekao sam sliku o stepenu razvoja najznačajnijih svetskih medija. Naši mladi, vredni i posvećeni ljudi kvalitetom svog rada mogu da pariraju kolegama iz najrazvijenijih zemalja planete. Želim da ohrabrim sve kreativne ljude verujte u sebe, budite istrajni i uspećete!

ROBERT ČOBAN, Kolor pres grupa

Ne interesuje nas politika Medijska scena u Srbiji se menja iz godine u godinu i ako se to ima u vidu, zadovoljan sam što moje mesto na listi svake godine govori o poziciji Kolor pres grupe, koja na ovim prostoru Srbije i regiona posluje već 23 godine. U vremenima ekonomske krize i tehnoloških promena trudimo se da se zadržimo u vrhu da pored osnovnog posla štampanih magazina razvijamo i internet portale, organizujemo konferencije i druge ivente, širimo produkciju u regionu. Trenutno imamo kompanije u svih šest država bivše Jugoslavije i to je okvir u kojem planiramo i ubuduće da delujemo: šoubiz i lajfstajl teme, region, magazini, internet portali, iventi. Dakle, kao i do sada ne planiramo da se bavimo dnevnim novinama, elektronskim medijima i politikom.

RATKO DMITROVIĆ, Večernje novosti

Ne smislim da sam moćan, možda uticajan Pojam moći u ovom slučaju veoma je složen. Moćan može da bude onaj koji direktno, preko štampanog ili elektronskog medija utiče na političku klimu, javno mnjenje, potencijalno biračko telo, a da ta njegova moć istovremeno bude veoma kratkog daha dok na drugoj strani naizgled manje moćan može da bude pojedinac koji putem medija, smišljeno, na duge staze, gotovo neprimetno modelira svest sadašnje i generacije koja tek treba da stupi na društvenu i političku scenu. Sebe ne vidim kao moćnog pojedinca, ali uticajnog... možda. Pre svega kroz uređivački koncept i pravac koji držim u „Večernjim novostima“, a pomalo i kroz tekstove koje pišem.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi