Vesti
21. 07. 2009.
Medijima 3,3 miliona evra
Postignuti izuzetni rezultati na putu ka EU, složili se Ljoveras i Delevićeva
Beograd - Srbija je postigla izuzetne rezultate na svom putu priključenja Evropskoj uniji i za dalji napredak Srbije na putu ka evropskim integracijama neophodno je da šira javnost shvati suštinu tog procesa i njegov značaj za unapređenje kvaliteta života u našoj zemlji i jačanje srpske ekonomije, ocenila je juče na konferenciji za novinare povodom raspisivanja konkursa za najbolji medijski prilog o procesu evropskih integracija, direktor Vladine kancelarije za evropske integracije, Milica Delević.
Mediji su značajni za detaljnija objašnjenja i upućivanja široke javnosti u suštinu tog procesa i predočavanje svih prednosti koje građani Srbije dobijaju kroz evropske integracije, navela je ona i izrazila nadu da će usvajanjem novog zakona o informisanju i same redakcije više pažnje da posvete ne samo političkoj strani tog važnog procesa kroz koji prolazi naša zemlja, nego i mnogo više uticajima procesa evropskog integrisanja na svakodnevni život građana naše zemlje.
Šef Delegacije Evropske komisije u Srbiji Žozep Ljoveras je rekao da očekuje da je Srbija već postigla značajne pozitivne rezultate na putu pridruživanja EU, što je iskazano i poslednjim izveštajem ovdašnje kancelarije i izrazio nadu da će novim sledećim izveštajem 14. oktobra ove godine, direktor Milica Delević biti u prilici da Evropskoj komisiji predstavi nove dokaze o napretku Srbije u procesu stabilizacije i pridruživanja EU.
Imajući u vidu informisanost javnosti o napretku procesa evropskih integracija, delegacija EK u Srbiji, podstiče novinare da medijskim prilozima doprinesu tom procesu, objašnjavajući šta on znači. Izražavajući nadu da će taj konkurs postati tradicionalan, Ljoveras je predočio da će Evropska komisija pomoći srpske medije sa 3,3 miliona evra iz sredstava pretpristupne pomoći.
Ta sredstva su namenjena za istraživanje medijske pokrivenosti, evropskih integracija, obuku i studijska putovanja novinara. Poseban značaj, naglasio je Ljoveras, imaju lokalna sredstva informisanja i mala i srednja preduzeća kao faktor ekonomskog povezivanja u EU.
Lj. Kostadinović
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.