Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  SNS najzastupljenija u medijima
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

10. 02. 2014.

Izvor: Fonet

SNS najzastupljenija u medijima

U prvoj sedmicipredizborne kampanje, u glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica najviše prostora dobili su predstavnici liste okupljene oko Srpske napredne stranke, čak 4054 sekunde, dok su na drugoj i trećoj poziciji, Građanski blok na čelu sa Borisom Tadićem i koaliicija SPS-PUPS-JS, bili upola manje zastupljeni.

Preduzeće za monitoring i analizu medija Kliping saopštilo je da je od 2. do 8. februara u glavnim informativnim emisijama nacionalnih TV stanica (RTS1 - Dnevnik 2, TV Pink - Nacionalni dnevnik, TV B92 - Vesti u 6:30, TV Prva - Vesti, TV Happy - Telemaster) ukupno 13.154 sekunde, odnosno čak tri sata i 39 minuta posvećeno predizbornim aktivnostima političkih partija.

Najviše vremena za predizbornu kampanju izdvojila je TV Pink (3183 sekunde), a najmanje RTS1 (2216 sekundi).

Od pojedinačnih političkih opcija, najviše prostora u medijima su dobili predstavnici liste okupljene oko Srpske napredne stranke - čak 4054 sekunde, dok su na drugoj i trećoj poziciji Građanski blok, koji predvodi Boris Tadić, sa 1992 sekunde i koalicija SPS-PUPS-JS sa 1614 sekundi.

U analizi se ocenujuje da mediji, u poređenju sa izborima 2012. godine, najviše pažnje i ovog puta posvećuju vladajućoj političkoj opciji - koaliciji oko SNS, s tim što ovoga puta to nije samo posledica medijskog favorizovanja, već i blage nespremnosti među opozicionim strankama na samom početku kampanje.

Dok su SNS, i u blažoj meri SPS i DSS, od prvog dana započeli kampanju, opocizione stranke su uglavnom bile zauzete pregovorima o mogućim koalicijama, navodi Kliping.

Ovogodišnja kampanja je, ističe se, već od samog početka, negativnija u odnosu na kampanju od pre dve godine. Znatno je veći broj priloga u kojima stranke kritikuju, optužuju ili ismevaju jedna drugu.

Kao poseban kuriozitet Kliping beleži da je gotovo pola medijskog prostora koji je dobio Građanski blok Borisa Tadića posvećeno napuštanju stranke funkcionera DS i njihovom prelasku na Tadićevu stranu, pa se može reći da je ovoga puta, za razliku od prethodnih izbora, Demokratska stranka glavna meta negativne kampanje.

U prvoj sedmici ovogodišnje kampanje RTS1 na najravnopravniji način izveštavao o političkim partijama, dok s druge strane, TV Prva u svom izveštavnju pravi najveću razliku između naprednjaka i ostalih političkih partija, gde čak 42 odsto ukupnog predizbornog izveštavanja odlazi na SNS, naveo je Kliping.

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi