Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Nova.rs: Firma Jovane Joksimović dobila poslove od "Srbijavoza" vredne više od 60.000 evra
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

18. 09. 2024.

Autor: Dunja Marić Izvor: Nova.rs

Nova.rs: Firma Jovane Joksimović dobila poslove od "Srbijavoza" vredne više od 60.000 evra

Marketinška agencija "Majo public", u vlasništvu Jovane Joksimović i Manje Grčić, dobila je dva posla od "Srbijavoza" u periodu od dve nedelje, piše Nova.

Ovi poslovi, koji se odnose na odnose sa plasiranje informacija i kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, vredni su više od 60.000 evra, piše portal Nova.rs.

"Srbijavoz" je dodelilo dva ugovora firmi "Majo public", čije su vlasnice Jovana Joksimović i Manja Grčić, vredne 7.171.200 dinara, odnosno oko 61.300 evra, sa PDV-om.

Kako se navodi u odlukama objavljenim na Portalu javnih nabavki, u pitanju su poslovi plasiranja i distribucije informacija za javnost/PR strategija, kao i održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja, piše Nova.rs.

Posao usluge planiranja i distribucije informacija za javnost, odnosno PR strategije je dodeljen 3. jula.

"Majo public" bila je jedina firma koja je dostavila ponudu, koja je iznosila 2,99 miliona dinara bez PDV-a. Sa porezom, to je tačno 3.585.600 dinara, odnosno oko 30.600 evra.

Oni su, inače, bili jedini ponuđači.

Drugi ugovor firmi "Majo public" dodeljen je dve nedelje kasnije, 17. jula. Tim ugovorom "Srbijavoz" im je dodelio posao održavanja društvenih mreža i izrade sadržaja. Vrednost posla je ista - 3.585.600 dinara, odnosno 30.600 evra, uključujući PDV.

Pored njih, ponudu je dostavila i Agencija za odnose s javnošću, marketing i TV produkciju "First media group", u vlasništvu Olivere Jovićević, koja je bila povoljnija i iznosila je oko 2,5 miliona dinara, odnosno 21.500 evra sa PDV-om.

Kako se navodi u zvaničnoj dokumentaciji, ponuda Olivere Jovićević je odbijena jer - nije ispunjavala sve uslove.

Njena firma, kako se navodi, nije vodila društvene mreže za barem dva preduzeća koja se bave temama u oblasti saobraćaja u prethodne dve godine, nema barem četiri projekta eksterne komunikacije u domenu putničkog saobraćaja i nema iskustvo u komunikaciji na društvenim mrežama u prethodne tri godine.

Jovana Joksimović, glavna i odgovorna urednica novinske agencije Tanjug i voditeljka na televiziji K1 i Manja Grčić, direktorka TV K1, pokrenule su 2019. godine "Majo public", firmu koja se bavi komunikacijama i odnosima s javnošću.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi