UNS vesti
16. 07. 2024.
Zekić: Savet REM-a usvojio Izveštaj o medijskom praćenju decembarskih izbora, ne znam kada će biti objavljen
Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) uvojio je na jučerašnjoj sednici Završni izveštaj o medijskom praćenju decembarskih izbora, potvrdila je za UNS predsednica Saveta Olivera Zekić i navela da još uvek ne zna kada će izveštaj biti objavljen jer je REM „u letnjem režimu rada“.
Iako je izveštaj usvojen skoro sedam meseci nakon održanih izbora, javnost još uvek ne može imati uvid u njegov sadržaj.
Zekić kaže da će izveštaj biti objavljen tek nakon što se na sledećoj sednici Saveta usvoji Zapisnik sa jučerašnje sednice. To, dodaje, ne zna kada će biti jer jer REM “u letnjem režimu rada“.
Završni izveštaj, kako je Zekić ranije rekla za UNS, obuhvata sve praćene emitere - komercijalne televizije za koje izveštaj do sada nije objavljen, kao i javne servise i kablovske emitere za koje je REM 26. decembra prošle godine objavio Izveštaj o nadzoru programa tokom izborne kampanje.
„Ovaj izveštaj je opširan, obuhvata i narativni i statistički deo i sadrži, videćete, više podataka od onog objavljenog krajem decembra za javne servise i kablovske emitere“, rekla je Zekić.
Na pitanje UNS-a zbog čega se toliko čeka na izveštaj, odnosno zašto REM kasni sa objavljivanjem podataka za komercijalne emitere, Zekić je u junu rekla da „REM ne kasni i da se ovakvi izveštaji uvek rade šest do sedam meseci“.
„Uopšte ne kasnimo. To što Evropa zamišlja da to može da se uradi za dve nedelje, to može da zaboravi. Ovakvi izveštaji su obimni i zahtevaju mnogo vremena“, rekla je ona.
Podsetimo, prema informacijama do kojih je ranije došlo Udruženje novinara Srbije (UNS), stručna služba REM-a je monitoring o izveštavanju komercijalnih televizija (TV Pink, TV B92, TV Prva i TV Hepi) za vreme izborne kampanje završila još 20. decembra prošle godine.
REM je 26. decembra objavio Izveštaj o nadzoru programa tokom izborne kampanje za period od 1. novembra do 14. decembra, u kojem se nalaze osnovni izvodi iz monitoringa medijske kampanje za izbore za RTS 1 i 2, RTV 1 i 2, N1, Novu S, Al Džaziru i K1, ali ne i za komercijalne emitere sa nacionalnom frekvencijom.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.