Projekti
Kampanja za medijsku pismenost
U avgustu 2013. godine, Medijska koalicija, uz pomoć Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) pokrenula je petnaestomesečni projekat u cilju jačanja i podrške demokratizaciji srpskog društva kroz promociju medijske pismenosti, nezavisnog i odgovornog novinarstva.
Projekat Kampanja za medijsku pismenost ima za cilj da utvrdi kakva je percepcija medija i nivo razumevanja uloge medija i medijske kulture kod mlađe i starije populacije i da potom, kroz seriju aktivnosti, doprinese razvoju analitičkog pristupa medijskim sadržajima. Ciljne grupe projekta su srednjoškolci, profesori građanskog vaspitanja i novinari. Dugoročno, cilj projekta je promovisanje kvalitetnog i odgovornog novinarstva kroz širenje svesti pre svega mladih konzumenata o neophodnosti kritičkog pristupa informacijama i odgovornoj proizvodnji medijskih sadržaja.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.