Vesti
16. 11. 2011.
NIN startuje sa novim konceptom
Najuticajniji nedeljnik u Srbiji sa modernim izgledom
Novi broj nedeljnika NIN na kioscima je od četvrtka. Najuticajniji nedeljnik u regionu, najprodavaniji u Srbiji, osnovan 1935. godine, koji neprekidno izlazi od 1951. godine, modernizovao je svoj koncept, izgled i proširio okvir tema kojima se bavi.
- Od starog NIN-a čuvamo ono što jeste njegova suština - kaže glavni i odgovorni urednik Nebojša Spaić. „To su vrhunski profesionalizam, novinarska etičnost, suočavanje s problemima, beskompromisnost i hrabrost, spremnost da se u otkrivanju činjenica ide do kraja, da nema nedodirljivih. Novina je dodatno izoštravanje postojećih tema, kao i uvođenje novih, prilagođenih savremenom profesionalcu i intelektualcu. U NIN-u se piše o svemu onome o čemu i do sada, ali i o svim posledicama velikih tehnoloških i društvenih promena na život svakoga od nas. Sve to biće predstavljeno na jedan aktuelan, dinamičan, vizuelno atraktivan način.“
U prvom broju s novim konceptom, NIN ekskluzivno objavljuje intervju s Madonom, koja kaže da je svesna koliko utiče na život ljudi i konstatuje da je bolje biti zvezda nego član kraljevske porodice. U posebnoj reportaži NIN objavljuje tekst novinara koji se ubacio u krugove srpskih i albanskih švercera na Kosovu i otkrio da im je zarada pala i do 20 puta od letos.
Svi sukobi u Vladi Srbije između koalicionih partnera, ali i u okviru najveće stranke, ili analiza razvoja ekonomske krize i njenog uticaja na budući izgled Evropske unije takođe su teme o kojima NIN zna više nego drugi i o kojima zajedno sa svojim čitaocima - misli svojom glavom.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.