Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Naslovna  |  Aktuelno  |  2% za medije  |  SAZNAJEMO: Odobren konkursni novac Gašićevoj ženi, donatoru SNS-a i Radoici Milosavljeviću
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

2% za medije

30. 10. 2019.

Autor: F. Rudić Izvor: Nova ekonomija

SAZNAJEMO: Odobren konkursni novac Gašićevoj ženi, donatoru SNS-a i Radoici Milosavljeviću

Komisija za kontrolu državne pomoći odobrila je odluku Opštine Trstenik da dodeli 2,3 miliona dinara firmama u vlasništvu supruge direktora BIA Bratislava Gašića, odbornika i donatora SNS Velibora Jovanovića i Radoice Milosavljevića, vlasnika brojnih medija povazanog sa SNS.

Njihove firme dobile su najveći deo od ukupno 2,6 miliona dinara, koliko je bilo opredeljeno na konkursu za sufinansiranje medijskih sadržaja, stoji u rešenju Opštine Trstenik od 20. septembra 2019.

Ovu dodelu dozvolila je Komisija za kontrolu državne pomoći odlukom od 24. oktobra ove godine. 

Firma ADD Production u vlasništvu Irene Gašić dobila je 950.000 dinara, o čemu je već pisao portal Raskrikavanje početkom oktobra. 

Isto toliko dobila je Radio televizija Trstenik u vlasništvu odbornika SNS iz Kruševca Velibora Jovanovića, poznatog po tome što je predstavljao konzorcijum koji je SNS-u donirao prostorije na Novom Beogradu.

Kako piše Centar za istraživačko novinarstvo Srbije, Jovanović i drugi su 2017. donirali stranci poslovne prostorije čija vrednost od oko 1,3 miliona evra prevazilazi zakonom dozvoljeni limit.

Jovanović je takođe direktor u firmi BNZ-Higijenic, čiji je suvlasnik Vladan Gašić, sin Bratislava Gašića.

Opština Trstenik dodelila je još 300.000 dinara internet portalu Radio televizije Trstenik, čime je Jovanovićevoj firmi dodeljeno ukupno 1,25 miliona dinara.

Sto hiljada dinara dobila je i Radio televizija Kruševac u vlasništvu Radoice Milosavljevića, biznismena i jednog od članova konzorcijuma koji je SNS-u poklonio prostorije u Beogradu.

Ovaj kruševački biznismen privatizovao je mnoge lokalne medije u Srbiji, među kojima su televizije u Kruševcu, Požegi, Pančevu, Pirotu, Dimitrovgradu, Brusu i Paraćinu.

Nedugo nakon što je Milosavljević kupio RTV Pančevo, Udruženje novinara Srbije objavilo je da je novi glavni i odgovorni urednik zahtevao od novinara da se učlane u SNS kako bi zadržali posao.

Portal Južne vesti objavio je u januaru ove godine mejl poslat televizijama u vlasništvu Milosavljevića čiju autentičnost je, kako se navodi, potvrdilo više izvora, a u kom se nalaže koordinisana medijska kampanja protiv opozicionih lidera.

Milosavljevićeve televizije su samo u toku prošle godine dobile više od 50 miliona dinara iz budžeta lokalnih samouprava, prema pisanju Raskrikavanja.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi