Medijski konkursi - projektno sufinansiranje
21. 03. 2016.
Niš najviše od svih lokalnih samouprava izdvaja za medijske sadržaje
Od početka godine do danas gradovi i opštine izdvojili su 671 milion dinara za sufinanisranje medijskih sadržaja, što je za petinu više nego cele prošle godine kada su lokalne samouprave raspodelile 560 miliona dinara. Konkurs je do sada raspisalo 87 lokalnih samouprava od ukupno 166.
Za medije je najviše izdvojio Niš - 68.205.000 dinara, što je za 10.490.000 dinara više nego prošle godine. Niš je jedan od retkih gradova čije opštine takođe izdvajaju sredstva za sufinansiranje medijskih sadržaja. Tako je opština Medijana prvi put ove godine raspisala konkurs i izdvojila 1,6 miliona dinara, dok je opština Pantelej opredelila 1,9 miliona odnosno za 200.000 više nego prošle godine.
Najmanje novca izdvojila je opština Bojnik koja je konkursom predvidela 300.000 za medijske sadržaje.
Podsetimo, u prošloj godini u Srbiji je na sva tri nivoa vlasti, republičkom, pokrajinskom i lokalnom, za sufinansiranje medijskih sadržaja od javnog interesa potrošeno oko 880 miliona dinara. Ministarstvo kulture i informisanja u te svrhe izdvojilo je 250 miliona, Pokrajinski sekretarijat za informisanje 70 miliona, a lokalne samouprave 560 miliona dinara.
Udruženje novinara Srbije (UNS) zagovara izdvajanje najmanje 2 odsto budžeta lokalnih samuprava za sufinansiranje medijskih sadržaja u oblasti javnog informisanja, a prema našem istraživanju, prosečan iznos koji su opštine i gradovi izdvojili za te namene u toku 2015. nije prešao jedan odsto lokalnih budžeta.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.