Medijski konkursi - projektno sufinansiranje
06. 03. 2015.
Gradovi i opštine u Srbiji izdvajaju prosečno 1.1 odsto budžeta za sufinansiranje medija
Gradovi i opštine u Srbiji, ne računajući Beograd i beogradske opštine, za sufinansiranje medija prosečno izdvajaju 1.1 odsto svojih budžeta. Prosek obuhvata 135 opština od ukupno 144 opštine u Srbiji bez Kosova i Metohije. Za devet opština UNS još nema podatke.
U četiri opštine (Kosjerić , Mionica, Lučani i Prokuplje) u vreme istraživanja (januar-mart 2015.) nije bio usvojen budžet, odnosno bili su u privremenom finansiranju sa četvrtinom prošlogodišnjeg budžeta.
Jagodina i Vrbas UNS-u nisu odgovorili koliko izdvajaju za direktno finansiranje medija čiji su vlasnici.
U Temerinu, Inđiji i Ljuboviji izdvojena su sredstva za projektno sufinansiranje medija, ali je taj novac u zbirnoj poziciji sa ostalim projektima u tim opštinama.
Grad Beograd nije uključen u prosek jer većina od 17 opština opština koje ga čine nemaju medije, već njihovu teritoriju pokrivaju gradski mediji.
UNS je početkom decembra pokrenuo akciju „Opštine i gradovi – prijatelji medija“ kojom je pozvao lokalne samouprave da podrže inicijativu UNS-a da 2 odsto budžeta opredele za projektno sufinansiranje medijskog sadržaja od javnog interesa i, kao što zakon predviđa, sprovedu fer konkurs i raspodelu sredstava.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.