UNS vesti
28. 04. 2017.
Beokolp i AMG: Distribucija srpskih dnevnih novina u Makedoniji redovna
„Distribucija dnevnih izdanja ide redovno, novine stižu na vreme, ali specifičnost makedonske distribucije dnevnih izdanja uslovila je da zbog prevelikih troškova, novine na prodajnim mestima budu tek popodne“, rekao je za sajt Udruženja novinara Srbije (UNS) predstavnik za medije srpskog distributera, firme Beokolp, Miomir Marković.
Nakon što je SPONA objavila da se „deo srpske štampe na prodajnim mestima u Skoplju i Kumanovu dostavlja sa danom zakašnjenja, uprkos činjenici da se transportovane novine dopremaju svakog jutra“, UNS je pitao Markovića da li je takva praksa bila i sa ranijim makedonskim distributerom Media print Makedonijom, sa kojima su pre Adria medija grupe sarađivali.
„Verovatno, nije to do naše distribucije, tako rade distributeri u Makedoniji. Mi novine dostavljamo na vreme. Mora postojati dobar interes da bi se dva puta išlo u ‘razvoz’. Na našu žalost, prodaja srpske dnevne štampe je simbolična i takav interes ne postoji“, objasnio je Marković.
On je naveo da su, kada su ponovo krenuli sa distribucijom srpske štampe u Makedoniju, obavestili o tome sve izdavače dnevnih i revijalnih novina.
„Oni koji su u tome videli svoj komercijalni ili neki drugi interes sklopili su sa nama ugovore i njihova izdanja i distribuiramo“, kaže Marković.
Iz Adria medija grupe potvrdili su UNS-u da srpska štampa u Makedoniji na kioske stiže popodne.
„Ako se npr. Blic odštampa uveče u Srbiji, ujutru se nalazi na srpskim kioscima i ujutru se list šalje za Makedoniju. Tada se vrši distribucija srpske štampe po Makedoniji, tako da se ona nalazi na makedonskim kioscima oko 4-5 sati posle podne. To nije zastareli broj, već današnji, samo što se ne nalazi na kiosku ujutru već popodne“, naveli su iz Adria medija grupe.
Podsetimo, nakon dvomesečne pauze u distribuciji srpskih dnevnih novina u Makedoniji, 8. aprila Adria medija grupa preuzela je uvoz i distribuciju srpske štampe od dotadašnjeg distributera Media print Makedonija.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.