UNS vesti
02. 07. 2015.
Agencija za privatizaciju: „Dnevnik“, „Politika AD“ i „Studio B“ najatraktivniji mediji u procesu privatizacije
Agencija za privatizaciju objavila je na svom sajtu spisak „atraktivnih preduzeća“ u procesu privatizacije među kojima su, u oblasti informisanja i komunikacija, i novosadski „Dnevnik“, „Politika AD“ i „Studio B“.
Kako su UNS-u rekli u Agenciji za privatizaciju, ova tri preduzeća našla su se među najatraktivnijima na osnovu njihove veličine, broja radnika, delatnosti, izdanja...
„'Dnevnik' Novi Sad je označen kao atraktivan zbog svojih mnogobrojnih i dugogodišnjih izdanja. Među najstarijima i napoznatijima su „Dobro jutro“, dečja izdanja „Neven“ i „Mali Neven“, list „Poljoprivrednik“... Agencija je 30. juna ove godine objavila Javni poziv za prikupljanje ponuda za prodaju kapitala za ovo preduzeće, za čiji paket akcija je početna cena 7.397.012 evra i to je za sada najveća procenjena cena u procesu privatizacije u oblasti informisanja i komunikacija“, rekli su u Agenciji.
Na sajtu Agencije navedeno je da preduzeće „Politika AD“ „predstavlja prepoznatljiv nacionalni brend sa visokim kvalitetom i standardom novinarstva“.
„Vlada Republike Srbije je Odlukom o određivanju subjekata privatizacije od strateškog značaja od 29. maja 2015. godine odredila da je „Politika AD“ Beograd subjekt privatizacije od strateškog značaja. S obzirom da se vodi kao preduzeće u restruktuiranju, a ne kao medij, privatizuje se kao svako drugo preduzeće“, rekli su UNS-u u Agenciji.
„Politika AD“ je vlasnik 50 odsto udela u privrednom društvu Politika novine i magazini doo, Beograd.
U prezentaciji televizije „Studio B“ na sajtu Agencije navedeno je da je „jedinstven radio i televizijski program ovog medija bitan činilac gradskog informativnog sistema koji neprekidno, pravovremeno i istinito prati sva aktuelna događanja u Beogradu i regionu“.
Za privatizaciju „Studija B“ objavljen je Javni poziv dana 25.06.2015. godine i njegova početna cena iznosi 528.626,138 evra.
Kako su UNS-u rekli u Agenciji, „realno interesovanje investitora za privatizaciju svih medija, pa i ova tri, moći će da se sagleda tek kada budu stigle obavezujuće ponude zainteresovanih investitora“.
Podsećamo, Agencija za privatizaciju raspisala je, zaključno sa 1. julom kada je bio poslednji rok, Javne pozive za prodaju kapitala 50 od ukupno 73 medija u javnom vlasništvu.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.