Sukob: Informer i Kurir vs Blic i Alo (2014)
01. 11. 2012.
Urediti tržište novina, bivša vlast radila kao servis „Blica“
Izdavač „Blica“, nemačka kompanija „Aksel Špringer“ za vreme Tadićevog režima potpuno netržišnim metodama uzela je ogroman deo marketinških budžeta u Srbiji i tako godinama gušila konkurenciju.
Nova vlast mora da utvrdi objektivne kriterijume za podelu para iz reklamnih fondova javnih i državnih preduzeća kako bi se u budućnosti isključila svaka mogućnost kontrole i gušenja nezavisnih medija.
Na trećem „Pres medija samitu“ u Beogradu ovaj apel je juče pred stručnu javnost izneo glavni urednik Informera Dragan J. Vučićević.
- Tržište štampanih medija u Srbiji je potpuno neregularno! Podaci o prodatom tiražu i rejtingu novina, na osnovu kojih se dele milionski marketinški budžeti, jesu vrlo problematični, a često i falsifikovani! - upozorio je Vučićević, i podsetio da je izdavač „Blica“ godinama, preko političkih veza, dobijao ogromne pare od državnih fondova, ministarstava, javnih preduzeća.
- Na tržištu smo sve doskora imali potpuno nelojalnu konkurenciju u kojoj su gotovo svi, od asocijacija medija do države, radili kao uslužni servis samo jedne izdavačke kuće. To više nikada ne sme da se desi! Idemo svi na tržište,
pa ko je bolji neka pobedi! - naglasio je Vučićević.
I dok je glavni urednik „Blica“ Veselin Simonović, nezadovoljan iznetim činjenicama, demonstrativno napustio samit, podršku apelu glavnog urednika Informera dala je većina prisutnih novinara, izdavača i predstavnika marketinških kompanija.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.