Naslovna  |  Aktuelno  |  Privatizacija medija od 2014. godine  |  Potpisan kupoprodajni ugovor za Studio B
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Privatizacija medija od 2014. godine

07. 10. 2015.

Izvor: www.rts.rs, Beta

Potpisan kupoprodajni ugovor za Studio B

Agencija za privatizaciju Srbije je sa marketinškom agencijom "Maksim medija" potpisala ugovor o prodaji beogradskog javnog radiodifuznog preduzeća Studio B.

Ugovor su potpisali direktor Agecije za privatizaciju Ljubomir Šubara i suvlasik "Maksim medije" Ljubica Krdžić, koja je rekla da su "osnovni planovi novog vlasnika da Studio B ostane servis građana Beograda, ono što je bio i do sada", navodi Beta.

"Želimo da to bude informativna kuća i mislimo da u tom smeru i ide. Neće biti drastičnih promena u smislu kultnih emisija koje su i obeležile Studio B, one će u svakom slučaju ostati", istakla je ona.

Krdžićeva je ocenila da je Studiju B potrebna modernizacija tehnike "koja je u veoma lošem stanju" i najavila da će prvi korak novog vlasnika biti da unapredi tehniku, kako bi program mogao da se dobro gleda.

Podsetila je da je kupoprodajnim ugovorom i predviđeno da novi vlasnik u roku od godinu dana u morednizaciju Studija B uloži dva puta po 175.000 evra.

Na pitanje da li će smanjivati broj zaposlenih, Krdžićeva je rekla da je "Maksim medija" ugovorom obevezna da dve godine iz tehnoloških organizacionih i ekonomskih razloga ne smanjuje broj zaposlenih.

"Da li ćemo iz nekih drugih razloga predviđenih zakonom smanjivati broj zaposlenih to ćemo da vidimo u odnosu sa samim zaposlenima, ko je za šta zainteresovan", rekla je Ljubica Krdžić, koja je sa suprugom Milošem vlasnik beogradske marketinške agencije "Maksim medija".

Ona je još dodala da "Maksim medija", prema kupopodajnom ugovoru, treba da novac za Studio B uplati u roku od osam dana.

Studio B je prodat je za 530.000 evra beogradskoj marketinškoj agenciji "Maksim medija" u čijem sastavu radi više radio stanica, među kojima su Hit FM s nacionalnom frekvencijom, gradski Jat, kao i TDI i Karolina.

Ta firma se i jedina javila na javni poziv za privatizaciju Studija B.

Direktor Agencije za privatizaciju Ljubomir Šubara je istakao da je proces privatizacije Studija B obavljen potpuno transparentno.

"To je još jedan korak u izlasku države iz medija", dodao je Šubara.

Kupoprodajnu ogovori su do sada, pored Studija B, potpisani za devet medija.Agencija je objavila 50 javnih poziva za prodaju medija koji su u vlasništvu Republike i lokalnih samouprava, a rok za završetak je 31. oktobar.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi