Naslovna  |  Aktuelno  |  Privatizacija medija od 2014. godine  |  Možda i besplatne akcije
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Privatizacija medija od 2014. godine

29. 09. 2015.

Autor: M. Pudar Izvor: Danas

Kakva će biti sudbina Radio Sečnja i Zrenjanina

Možda i besplatne akcije

Na otvaranju ponuda u Agenciji za privatizaciju, u drugom krugu njihove prodaje, za Radio Sečanj nije stigla nijedna ponuda, dok Radio Zrenjanin nije bio ni ponuđen na prodaju.

 

Kakva će biti sudbina zrenjaninske gradske radio-stanice, čija je imovina procenjena na 40.000 evra, u ovom trenutku nije moguće saznati. 

U ovoj firmi, koja emituje program na četiri jezika, desetoro radnika prijavilo se za otpremninu, dok njih 16 istrajava u naporima da novinarskom pozivu sačuvaju dostojanstvo, a svojoj radio-stanici spasu obraz pred neumitnom kapitalizacijom.

Pitanje budućnosti zrenjaninskog radija je najpre pitanje njegovog opstanka, a potom i sadržaja koji će u promenjenim okolnostima ponuditi.

Iz lokalne samouprave, koja je finansirala radio, nezvanično se može saznati da bi im više odgovaralo da je ovakav model ostao na snazi, da je grad postao vlasnik radija.

Ipak, po modelu koji je država ponudila to nije moguće.

Za razliku od Zrenjaninaca, gde vlada neizvesnost, Radio Sečanj ni u drugom krugu privatizacije nije našao kupca iako je bio ponuđen po ceni od je 4.929 evra, što je 33 odsto procenjene vrednosti kapitala tog lokalnog medija. 

- U radiju ima devet zaposlenih i niko nije uzeo otpremnine a niko ni od sadašnjih ni bivših radnika nema pravo na besplatne akcije, tako da je naša sudbina u rukama opštine. Ili će nam biti promenjena delatnost ili ćemo biti likvidirani. Uradili smo sve što je tražila Agencija za privatizaciju, nemamo dugova, ali uprkos svemu tome, zainteresovanih za kupovinu našeg medija nije bilo, objašnjava direktor Radio Sečnja Bratislav Šulović. 

Rok za privatizaciju je 31. oktobar, a od ukupno 72 medija koja su čekala privatizaciju postupak je pokrenut za 50 medijskih kuća.

Nove gazde, prema podacima UNS-a, našle su 22 medijske kuće dok je njih 28 dospelo u drugi krug prodaje, a novosadski list Dnevnik stigao je u treći krug.

Kako je saopšteno, akcije onih koji ne nađu kupce do kraja oktobra biće besplatno ponuđene zaposlenima, a ako država ni na taj način ne reši svoje vlasništvo mediji će biti ugašeni.

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi