Конкурс за годишње награде УНС-а
Конкурс за годишње награде УНС-а
Naslovna  |  Aktuelno  |  Prepiska Kurira i Informera (2016)  |  Bruka i sramota! Direktor 'Kurira' šmrče i priznaje krivična dela, a svi mediji ćute!?
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Prepiska Kurira i Informera (2016)

21. 01. 2016.

Autor: E. I. Izvor: Informer

Bruka i sramota! Direktor 'Kurira' šmrče i priznaje krivična dela, a svi mediji ćute!?

Osim TV Pink i Informera, nijedan drugi veliki beogradski medij - nijedne novine, nijedna televizija, nijedan radio, nijedan internet portal, pa čak ni Javni medijski servis RTS - nije preneo detalje skandala koji bi u svakoj drugoj zemlji, bez ikakve sumnje, izazvao revoluciju u javnosti!

Da stvar bude još bizarnija, ovom temom se ne bave ni „Politika", ni „Novosti" iako Kornic u tajnom snimku potvrđuje da Aleksandar Rodić planira da mafijaškim metodama otme ova dva dnevna lista! Zašto je to tako i kako je to moguće?!

Željko Cvijanović, urednik portala „Novi Standard", objašnjava da ovo nije tema za medije koji rade po nalogu Zapada.

- „Kurir" ne napada Vladu u ime kritičkog novinarstva i javnog interesa, nego po nalogu zapadnih ambasada! To znači da uživa i njihovu zaštitu, a automatski ima i podršku beogradske medijske i političke čaršije koja određuje šta je „in", a šta „aut". Zato je kritika na račun reketaških novina, koje su se od besprizornika preobratile u miljenika čaršije, očigledno aut" - ističe Cvijanović.

Slično razmišlja i Dragan J. Vučićević, glavni urednik Informera, koji poručuje da je žmurenje medija na snimak Kornica dokaz da javnim prostorom u Srbiji i dalje vlada žuta ološ-elita.

- Zamislite samo šta bi se desilo da je na tom snimku neko drugi?! Da li bi svi ćutali da je objavljen snimak na kome se ja drogiram i priznajem da sa saradnicima rekedram ljude i bavim se najvećim kriminalom?! Ili da li bi svi ćutali da je, na primer, na snimku Željko Mitrović ili Milorad Vučelić?! Naravno, u tom slučaju ne samo da bi svi mediji brujali o „strašnom skandalu", nego bi i svi osumnjičeni bili ekspresno privedeni na saslušanje... Takva reakcija, i medija i pravne države, u ovom slučaju izostaje. Zašto? Pa, prosto zato što javnim prostorom ove zemlje i dalje, nažalost, suvereno vlada žuta ološ-elita, pravilno raspoređena na najvažnijim medijskim i pravosudnim pozicijama - navodi Vučićević.

„Novosti": Dovoljno je

Urednik Informera posebno apostrofira „skandalozno ponašanje" RTS:

- Javni medijski servis, koji bi što pre valjalo prekrstiti u Žuti medijski servis, ignoriše celu priču pod obrazloženjem da Kornic nije kredibilan sagovornik. A kako je, moliću lepo, isti taj Kornic bio kredibilan Žutoj Olji Kovačević kada je pre mesec i nešto dana javno podržavala njegove bolesne napade na premijera Vučića i na Informer?!

Na drugoj strani, glavni i urednik „Večernjih novosti" Ratko Dmitrović naglašava da se skandaloznim snimcima direktora "Kurira" Aleksandra Kornica neće baviti jer ove novine nisu tabloid i ne objavljuju snimke iz rijalitija i nečijeg privatnog života (!?!).

- Ovim treba da se bave nadležni organi i zdravstveni entuzijasti. Opšte je poznat moj stav prema „Kuriru" i toj vrsti novinarstva. Više puta sam pisao o pokušaju preuzimanja „Novosti" i „Politike". Zajedno s Ljiljom Smajlović pre dva meseca sam gotovo dva sata debatovao u „Teškoj reči", a dva puta sam govorio i u Jutarnjem programu TV Pink. Objavili smo i nekoliko tekstova, posebno u vreme pokušaja podmetanja afere premijeru Vučiću. Dakle, „Novosti" su sve to pokrile i činjenično i tematski. Nemam ništa s tim što se u međuvremenu pojavio snimak na kom Kornic šmrče drogu i ne govori ništa novo... - pokušava da objasni Dmitrović.

Ko to štiti reketaške novine?!

Smajlovićeva: Mi to radimo polako...

Ljiljana Smajlović, glavna urednica „Politike", najavljuje da će se ovaj list i te kako baviti Kornicovim optužbama.

- „Politika" će se baviti i načinom na koji je „Kurir" pokušao da iskoristi svog bivšeg direktora kako bi se osvetio premijeru zbog nepristajanja da prepusti naš list Rodićima. Nismo brzi kao neke TV stanice, ali volimo da proveravamo podatke i da analiziramo pozadinu događaja... objašnjava Smajlovićeva.

Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a

To što vi nazivate emisijom ne zaslužuje komentar.

O čemu je sve Aleksandar Kornic pričao

• priznao da mu je vlasnik „Kurira" Aleksandar Rodić platio 5.000 evra da lažno optuži premijera Aleksandra Vučića za organizovani kriminal

• potvrdio da list „Kurir" godinama sistematski reketira i ucenjuje političare i biznismene kojima prethodno namešta brutalne afere

• potvrdio da Aleksandar Rodić ima političke ambicije, kao i da namerava da otme vlasništvo nad dnevnim novinama „Politika" i „Novosti"

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi