Naslovna  |  Beležnica  |  Novinarsko ćoše  |  Tasovac: Razumeti medijsku džunglu
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Novinarsko ćoše

16. 12. 2014.

Izvor: Medijska koalicija

Tasovac: Razumeti medijsku džunglu

Mladi ljudi koji su prošli obuku u okviru Kampanje za medijsku pismenost će otvoriti novu, svetliju stranicu novinarstva u Srbiji - rekao je ministar za kulturu i informisanje Ivan Tasovac na jučerašnjem završnom skupu projekta Kampanja za medijsku pismenost, u organizaciji Medijske koalicije i USAID-a.

Prema rečima Tasovca, mladi treba da nauče da što bolje razumeju medijsku džunglu, isprepletanu profesionalizmom i neprofesionlizmom, novim tehnologijama, istraživačkim novinarstvom, ekonomskim interesima i politikom.

Na skupu su, pored ministra Tasovca, govorili i šefica misije USAID-a u Srbiji Aza El-Abd i predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije Vukašin Obradović.

Aza El-Abd je izrazila zadovoljstvo što je projekat uspeo da omogući šire razumevanje medijske pismenosti u Srbiji i podseti na važnost kritičkog mišljenja.

Obradović je naglasio da je važno da je medijska pismenost i odgovorno novinarstvo stavljeno u fokus pažnje mladih ljudi, budućih lidera Srbije, i podsetio da borba za nezavisno novinarstvo nikad ne prestaje.

Posle uvodnih napomena, skup u Medija centru je nastavljen u neformalnoj atmosferi tokom koje su gosti dobili priliku da se upoznaju sa učesnicima projekata i saznaju više o njihovim iskustvima, aktivnostima i rezultatima projekta.

Desetak učenika srednjih škola iz Beograda i Subotice radilo je medijske priloge o događaju i značaju medijske pismenosti, koji će biti objavljeni u narednim danima na sajtu www.medijskapismenost.net

Pažnju učenika novinara najviše je privukao ministar Tasovac koji je ostao tokom celog dođaja kako bi odgovarao na njihova pitanja.

Posle toga, u opuštenoj atmosferi, ministar je razgovarao sa đacima o njihovom radu i stavovima o medijima, nezavisnom i odgovornom novinarstvu i značaju kritičkog pristupa medijskim sadržajima. Tasovac je pozvao najmlađe učesnike projekta, srednjoškolce, da ga posete u Ministarstvu, kako bi imali više vremena da razgovaraju o temama koje ih interesuju.

Projekat Kampanja za medijsku pismenost je bio usmeren na jačanje demokratizacije društva i nezavisnog i odgovornog novinarstva u Srbiji kroz javne debate, multimedijalne aktivnosti i razvoj veština medijske pismenosti u radu sa učenicima, profesorima i novinarima.

 

 

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi