Вести
18. 02. 2014.
За СНС највише, за ЛДП најмање времена
У другој седмици изборне кампање настављен је тренд раста минутаже коју ТВ станице посвећују активностима страначких функционера.
У главним информативним емисијама националних ТВ станица укупно је 14.688 секунди посвећено представницима странака, што је 11,66 одсто више него претходне седмице, наводи се у анализи агенције за праћење и анализу медија Клипинг.
"Од појединачних политичких опција, убедљиво највише медијског простора добили су представници коалиције око СНС (41,63 одсто). Потом следе остале парламентарне странке: СПС-ПУПС-ЈС, коалиција око Бориса Тадића, ДСС, ДС и УРС.
Једина већа парламентарна странка којој су медији посветили мање времена је ЛДП", истиче за Данас Илија Вучевић из агенције Клипинг.
Најуравнотеженије извештавање о активностима странака имале су ТВ Хаппy и РТС1, а највећа разлика у количини медијског простора датог СНС и осталим партијама уочава се у извештавању ТВ Пинк и ТВ Прва, које су коалицији око напредњака посветиле и више од 50 одсто медијског времена, наводи се у другој седмичној анализи изборне кампање агенција Клипинг.
Коментари (0)
Остави коментарНема коментара.