Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Internet jede televizije
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

01. 10. 2010.

Izvor: Večernje novosti

Internet jede televizije


NAJMANjE dve hiljade ljudi sa televizija i radija, iz novina, marketinških agencija, ali i kablovski operateri i muzički izdavači okupilo se proteklog vikneda u Rovinju na trećem Vikend medija festivalu.

Stručnjaci iz zemalja regiona raspravljali su o 40 različitih tema, a najviše pažnje posvećeno je Internetu, skoroj digitalizaciji televizije i marketingu na javnim servisima.Čelni ljudi komercijalnih televizija i javnih servisa, među kojima je bio i Aleksandar Tijanić, direktor Radio-televizije Srbije, ukrstili su stavove o tome treba li javnim servisima ukinuti marketing. Za to su se zalagali Johan Cil iz RTL i Dražen Mavrić iz Nove TV.

Tijanić i direktor HRT Josip Popovac su se suprotstavili ovoj ideji, upitavši čelnike komercijalnih televizija kako mogu konkurisati javnim servisima u informativnom programu, i u isto vreme tražiti zabranu oglašavanja.Jedna od zvezda festivala, Endrju Kin, poručio je da je Internet carstvo prosečnih i da ubija talenat.

Bez autoriteta koji kontroliše informacije koje se na njemu plasiraju, odlično je oružje za ubistvo kulture. Kin smatra da sve ide na tržište, da se kvalitet izgubio.

Antrfile : POLA REKLAMA

Oštra je bila rasprava između zaposlenih u medijima i zaduženih za odnose sa javnošću. Borislav Miljanović iz agencije “Meken Srbija” izneo je podatak istraživanja sprovedenog u Australiji koje je pokazalo da je čak 55 odsto medijskih sadržaja povezano sa pi-arom. Prema njegovim rečima, u Srbiji je u poslednjih deset godina to zanimanje traženije od novinara.

S. B.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi