Vesti
01. 10. 2010.
Internet jede televizije
NAJMANjE dve hiljade ljudi sa televizija i radija, iz novina, marketinških agencija, ali i kablovski operateri i muzički izdavači okupilo se proteklog vikneda u Rovinju na trećem Vikend medija festivalu.
Stručnjaci iz zemalja regiona raspravljali su o 40 različitih tema, a najviše pažnje posvećeno je Internetu, skoroj digitalizaciji televizije i marketingu na javnim servisima.Čelni ljudi komercijalnih televizija i javnih servisa, među kojima je bio i Aleksandar Tijanić, direktor Radio-televizije Srbije, ukrstili su stavove o tome treba li javnim servisima ukinuti marketing. Za to su se zalagali Johan Cil iz RTL i Dražen Mavrić iz Nove TV.
Tijanić i direktor HRT Josip Popovac su se suprotstavili ovoj ideji, upitavši čelnike komercijalnih televizija kako mogu konkurisati javnim servisima u informativnom programu, i u isto vreme tražiti zabranu oglašavanja.Jedna od zvezda festivala, Endrju Kin, poručio je da je Internet carstvo prosečnih i da ubija talenat.
Bez autoriteta koji kontroliše informacije koje se na njemu plasiraju, odlično je oružje za ubistvo kulture. Kin smatra da sve ide na tržište, da se kvalitet izgubio.
Antrfile : POLA REKLAMA
Oštra je bila rasprava između zaposlenih u medijima i zaduženih za odnose sa javnošću. Borislav Miljanović iz agencije “Meken Srbija” izneo je podatak istraživanja sprovedenog u Australiji koje je pokazalo da je čak 55 odsto medijskih sadržaja povezano sa pi-arom. Prema njegovim rečima, u Srbiji je u poslednjih deset godina to zanimanje traženije od novinara.
S. B.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.