Vesti
24. 11. 2011.
Fejsbuk proveravao korektnost NIN-a
Nedeljnik NIN saopštava da je Fejsbuk zbog velikog broja negativnih komentara analizirao da li da zabrani baner reklamu novog NIN-a na svojim stranicama.
Reč je o reklami koja prikazuje stisnutu pesnicu, ispružen prst, i šipak, odnosno palac koji viri iz pesnice. Uz te slike, poruke su „Oštar, a pravičan“, „Drzak, s razlogom“ i „Stav, s pokrićem“, a slogan kampanje je „Misli svojom glavom“. Čim je NIN postavio baner, Fejsbuk je naveo da je ona pod analizom, a par sati kasnije reklamni baner je pušten.
„Neprijatno sam iznenađen što, evo, i na internetu, kao najdemokratskijem od svih medija, sloboda izražavanja teško može da se ostvari i najbezazlenijim povodom“, kaže glavni i odgovorni urednik NIN-a Nebojša Spaić.
„Činjenica da je posle analize Fejsbuk pustio reklamu, nije naročito utešna – u njoj ionako nema ništa problematično. Šta bi bilo da ima?“, dodaje Spaić.
Nedeljnik NIN u saopštenju dodaje da Fejsbuk inače ne dopušta pretnje, promovisanje autodestruktivnih ponašanja poput samoubistva, narkomanije i sličnog, maltretiranje i proganjanje, govor mržnje, slike nasilja, golotinju i pornografiju, lažno predstavljanje, internet krađe, vandalizam, prevare, kršenje autorskih prava i spemovanje.
Nova reklamna kampanja NIN-a je na meti kritika i dramske spisateljice Biljane Srbljanović. Ona je na Tviteru između ostalog pisala da joj nije prijatno i da ju je strah od nove reklame za NIN zbog pretećeg kažiprsta.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.