Naslovna  |  Aktuelno  |  Vesti  |  Tradicionalni mediji u trci s internetom
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Smanji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

Vesti

05. 11. 2015.

Autor: Marija Marić Izvor: RTV

Tradicionalni mediji u trci s internetom

Pre desetak dana internet je proslavio 46. rođendan. Skoro pola veka od prvih koraka u internet konekciji, danas se život bez njega ne može zamisliti.

 

Posledice se osete u tradicionalnom vidu komunikacije.

Štampa je gotovo prepolovila svoje tiraže upravo zbog interneta.

Sa druge strane, internet je uneo inovacije u novine, ali pitanje koliko dugo će moći da se prate

Nekoliko kvalitetnih ljudi iz IT sektora, i novinara koji odlično barataju tehnikom i komunikacijama, i sa vrlo malo kapaciteta pokrenut je internet portal dostupan svim delovima sveta.

Zato ne čudi što se sve više medija odlučuje da tako plasira svoje informacije

"Istinomer proverava istinitost i dostojnost političara i obećanja i važno nam je da stalno komuniciramo sa građanima. Internet kao kanal komunikacija to omogućava, građani mogu da provere šta god da smo napisali, stalno je dostupno za razliku od štampanih medija, gde, ako biste želeli da proveravate napisano morate praviti ličnu arhivu", kaže Raša Nedeljkov, urednik internet portala Istinomer.

I neuporoedivo je skuplje pokrenuti list i održati ga isplativim.

Posebno imajući u vidu brzinu informacije koju zahtevaju čitaoci. Toga su svesni u štampanim medijima.

"Imamo dobre primere nekih ozbiljnih medijskih kuća koje su zadržale svoja štampana izdanja čak i povećale tiraže ali sa drugačijim pristupom poput Fajnenšel tajmsa koji i dalje nema nikakvu konkurenciju jer ozbiljan poslovni svet ne može u 140 karatkera da pročita ono od čega će zavisiti njegovi milioni evra", navodi Miroslav Stajć, urednik Nedeljenog pregleda.

Analitičar Rade Veljanovski smatra da će štampa ipak dugo opstati.

"Možda ne sa velikim tiražima, ali će se dogoditi da se štampa specijalizuje da imamo manje štampanih medija, ali da budu usmereni na određene teme i ciljne grupe i da će to biti način njihovog opstanka", ocenjuje on.

Pitanje je međutim da li je to kraj prilagođavanju jer portali već sad trče za novim medijima, koji svoje sadržaje vrlo brzo putem tvitera šire do krajnih korisnika.

Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs

Saopštenja Akcije Konkursi