Vesti
13. 03. 2014.
Naprednjaci dominirali u TV programu
Najviše vremena u glavnim informativnim emisijama nacionalnih emitera ubedljivo su od početka kampanje dobijali predstavnici koalicije okupljene oko SNS i državni funkcioneri ispred ove liste - čak skoro 36 odsto, pokazuje analiza agencije za praćenje i analizu medija Kliping za period od 2. februara do 9. marta.
Iza SNS u programima slede koalicija SPS-PUPS-JS sa trostruko manjom zastupljenošću od 13 odsto, pa zatim ostale parlamentarne stranke sa približno jednakim učešćem u ukupnoj minutaži - DS, koalicija oko Borisa Tadića, DSS, LDP i URS.
„Vanparlamentarne stranke i predstavnici nacionalnih manjina dobili su znatno manji publicitet i on se kreće od 3,88 odsto, koliko je dobila SRS, pa do svega nekoliko promila za liste poput „Dosta je bilo“, koju predvodi Saša Radulović“, kaže za Danas Ilija Vučević iz agencije Kliping.
Analizirajući naklonost određenih medija pojedinačnim izbornim listama, zapaža se da je RTS bio najobjektivniji i da su u informativnim emisijama nacionalnog servisa sve predizborne liste, nakon potvrđivanja od RRA, dobijale uglavnom ravnomernu zastupljenost.
S druge strane, privatne TV stanice poput Pinka i Prve dale su predizbornoj koaliciji oko SNS više od jedne trećine ukupnog prostora posvećenog političarima, dodao je Vučević.
U Klipingu ističu da je nakon protesta Dveri, RTS posvetio znatno veću minutažu ovoj listi nego u prvim sedmicama kampanje, pa su se tako Dveri našle ispred svih ostalih vanparlamentarnih stranaka po prisutnosti na javnom servisu.
Hepi je znatnu minutažu posvetio listi Treća Srbija, a B92 je bio naklonjeniji radikalima nego drugim vanparlamentarnim opcijama.
Kao reprezentativni uzorak uzete su glavne informativne emisije nacionalnih TV stanica, odnosno Dnevnik 2 RTS, Vesti u 18.30 na B92, Nacionalni dnevnik Pinka, centralne vesti Prve i Telemaster na Hepiju.

Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.